MGu objavljeno: 15. listopad 2020. Dijeli objavljeno: 15. listopad 2020. Poštovani, Mobitel mi je jos uvijek pod garancijom, no servis kojem je T com proslijedio popravak telefona zeli unatoc tome naplatiti popravak vise od 1000kn s time da jos nisu napravili finalnu 8dijagnostiku. Telefon je kod njih mjesec i pol dana i cijelo to vrijeme uredno ide naplata uređaja koji nije kod mene. Napominjem i to da su telefon 06.09. U prodajni centar, dok je servis službeno telefon zaprimio tek.22-og iako im je dostavljen 09.09. Zelim napisati zalbu na cijenu cijeli postupak. Što mi je činiti? Lijep pozdrav i hvala vam Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Iustitia_ZD odgovoreno: 16. listopad 2020. Dijeli odgovoreno: 16. listopad 2020. T-Com nema veze s tim. Vjerojatno vam je garancija odbijena s nekim razlogom. Žaliti se možete generalnom uvozniku ili direktno servisu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. listopad 2020. Dijeli odgovoreno: 16. listopad 2020. prije 19 sati , MGu je napisao: Telefon je kod njih mjesec i pol dana i cijelo to vrijeme uredno ide naplata uređaja koji nije kod mene. Ovo je ispravno postupanje. prije 19 sati , MGu je napisao: Zelim napisati zalbu na cijenu cijeli postupak. To je Vaše pravo, a s obzirom na njihova obrazloženja koja ste dobili, najbolje ćete sami znati na što se možete žaliti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.