legaleagle objavljeno: 7. siječanj 2021. Dijeli objavljeno: 7. siječanj 2021. Poštovani, ove godine u uvedene su dvije kategorije troškova u troškovniku poslovnog plana za samozapošljavanje - fiksni i varijabilni. Novost je da fiksne troškove (u koje ulaze doprinosi, knjigovodstvo, zakup poslovnog prostora...) nije potrebno pravdati HZZ-u. No je li njih potrebno pravdati poreznoj upravi na kraju godine? Je moguće npr. novce dobivene za usluge knjigovodstva potrošiti na nešto sasvim drugo? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 8. siječanj 2021. Dijeli odgovoreno: 8. siječanj 2021. Sav novac je potrebno namjenski utrošiti, koliko je meni poznato, i nema odstupanja od prihvaćenog troškovnika. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
legaleagle odgovoreno: 8. siječanj 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 8. siječanj 2021. Citiram uvjete korištenja mjera samozapošljavanja u 2021. "Potpora za samozapošljavanje dodjeljuje se primjenom: a) fiksnog iznosa b) varijabilnog iznosa Fiksni iznos potpore je unaprijed određen za inicijalne troškove registracije poslovnog subjekta, troškove rada jedne zaposlene osobe na puno radno vrijeme te uobičajene tekuće troškove za prvih nekoliko mjeseci poslovanja (trošak knjigovodstva, zakup poslovnog prostora, obvezne članarine, administrativni troškovi i troškovi sitnog inventara, troškovi izrade mrežne stranice i oglašavanja i slično). Fiksni iznos potpore dodjeljuje se u visini od 40.000 kn za registraciju obrta s paušalnim oporezivanjem, te u visini od 55.000 kn za registraciju svih ostalih vrsta poslovnih subjekata (dohodovni obrt, trgovačko društvo, samostalna djelatnost i sl.), bez potrebe pravdanja navedenih iznosa u Troškovniku koji je sastavni dio poslovnog plana." Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 8. siječanj 2021. Dijeli odgovoreno: 8. siječanj 2021. Ono što Vi sada pitate jest da ćete u troškovnik staviti trošak knjigovodstva, a onda ćete knjigovodstvo raditi sami? Nema potrebe pravdanja toga pa ne morate vratiti taj dio koji ste planirali utrošiti u knjigovodstvo. Moguće je, ali ne možete očekivati da jednom neće biti revizije danih potpora i da nećete biti pozvani na povrat tog iznosa, jer postoji iskustvo koje kaže da se to događa. Zato Vas se opreza radi ne savjetuje da to što pitate i činite, već da zaista ono što je primljeno bude namjenski i utrošeno, jer tada jedino znate da se za tri ili pet godina nećete bojati revizije ili kontrole. A kamoli ako mislite nenamjenski utrošiti sredstva za obvezna osiguranja, jer za to će Vas PU sigurno teretiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
legaleagle odgovoreno: 8. siječanj 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 8. siječanj 2021. Zahvaljujem na pojašnjenju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.