Jump to content

oslobađanje od poreza za zajedničko vlasništvo


upitnik

Preporučene objave

Imamo isti slučaj. Suprugu je prva nekretnina, meni druga, a plaćamo porez kao obitelj (to je druga stvar što nam lijepo pošalju uplatnice svakome posebno). Pitali smo u poreznoj upravi. Ali dali smo zahtjev da ova moja prva nekretnina je u takvom stanju da nije podobna za stanovanje po nekim njihovim mjerilima i da je malena s obzirom na broj članova obitelji. Bila je komisija da vidi tu prvu nekretninu u kakvom je stanju. Nadamo se povoljnom rješenju, odnosno da nas u potpunosti oslobode plaćanja poreza na kupnju druge nekretnine.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na tumačenju, ali ja sam laik, nisam pravnik. Laički gledano suvlasništvo i zajedničko vlasništvo imaju jezično isto značenje. Možda bi pravna struka trebala u tome smislu malo bolje definirati pojmove. Nije bitno to što što se to zove suvlasništvo, a ne zajedničko vlasništvo, pitanje je o plaćanju poreza. Inače, kada meni laik govori o nečemu u što se ne razumije, a spada u moje područje, ja uglavnom znam prevesti što je dotični htio reći. Dakle, mene zanima mora li moja supruga platiti porez na svojih 38 čm, budući da nam prva nekretnina koja je u njezinom vlasništvu ne zadovoljava minimalne stambene potrebe. Hvala unaprijed na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ih, što ste osjetljivi...

 

Hvala na tumačenju, ali ja sam laik, nisam pravnik. Laički gledano suvlasništvo i zajedničko vlasništvo imaju jezično isto značenje. Možda bi pravna struka trebala u tome smislu malo bolje definirati pojmove. Nije bitno to što što se to zove suvlasništvo, a ne zajedničko vlasništvo, pitanje je o plaćanju poreza. Inače, kada meni laik govori o nečemu u što se ne razumije, a spada u moje područje, ja uglavnom znam prevesti što je dotični htio reći.
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama