anonimno objavljeno: 21. siječanj 2007. Dijeli objavljeno: 21. siječanj 2007. Koji su postupci i tehnike provedbe inventure? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Milly odgovoreno: 21. siječanj 2007. Dijeli odgovoreno: 21. siječanj 2007. Radi li se o trgovačkom društvu, proračunskom korisniku, neprofitnoj ustanovi... prpisane su neke stvari provedbenim propisima. Zajedničko je svima da povcjerenstv za popis imovine iobveza (inventuru) koje je imenovano od strane opdgovorne osobe, mora fizički popisati svu imovinu (i zalihe i novčana sredstva i potraživanja) i obveze na dan (31.12 tekuće godine), kako bi se stvarno stanje usporedilo s računovodstvenim (dakle onim stanjem koje je evidentirano u poslovnim knjigama). A to sve zbog toga jer svi pravni subjekti moraju na dan 31.12. imati tzv. bilancu stanja, iz koje je vidljivo koliko imovine i obveza imaju. Što bi se reklo, da vide "koliko su teškI". Onda se utvrde viškovi ili manjkovi robe (i ostalog). Otprilike to izglleda tako da recimo tri osobe hodaju po skladištu, jedna broji robu na policama, druga piše, a treća pomaže prvoj ili drugoj. Prva veli: Arijel (šifra ta i ta, pakiranje 4,5 kg) 3 komada, druga to zapiše i doda cijenu. I to zato jer se u inventurne liste moraju upisati novčani i naturalni iznosi. Na kraju se to sve pomnoži, zbroji i trebalo bi štimat s onim u poslovnim knjigama. Ako ne štima...onda se za to traži rješenje. Hm...i te zapisnike svi članovi povjerenstva moraju popisat. Eto tako je to tamo gdje nema skenera i sličnih pomagala. S ovim pomagalima je puno brže i lakše. Ali se svodi na isto. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.