Jump to content

imam li kakva prava?


Gvaka

Preporučene objave

Pozdrav,
situacija je malo komplicirana, ali se nadam da ću dobiti informacije koje me zanimaju.

Naime, godinama sam studentski radio u jednoj javnoj ustanovi (najčešće preko ljeta, blagdana i godišnjih odmora) na poslovima pomoćnog tehničkog osoblja. Kako je potreba za poslom ostala i dalje, a ja sam tada bio apsolvent, nastavio sam kontinuirano raditi kroz cijelu 2019. kao student, dok sam, u ožujku 2020., nakon objavljenog natječaja za određeno (kao zamjena za bolovanje) primljen na to radno mjesto. Kroz cijelu godinu mi je produživan ugovor (nekad na 2, nekad na 3 mj i sl.).

S obzirom da je osoba, umjesto koje sam radio kao zamjena, premimula, otvorila se mogućnost stalnog zaposlenja. Natječaj je raspisan na neodređeno, ja sam predao papire, ali posao dobio nisam.  Jedan od glavnih uvjeta natječaja odnosio se na najmanje 6 mj radnog iskustva, a na kraju je na to radno mjesto zaposlena je čistačica koja je radila u toj ustanovi, koja zasigurno nije imala traženog radnog iskustva koje je pisalo u natječaju. Meni su i dalje nastavili produživati ugovor kao zamjena za druge radnike koji su na bolovanju ili godišnjem odmoru.

Drugi natječaj za neodređeno je bio u ožujku 2021. i tražili su 2 zaposlenika. Opet sam se prijavio, obećavao mi se posao (obzirom da godinama tamo radim, nemaju sa mnom nikakvih problema i svoj posao sam obavljao savjesno), ali ga opet nisam dobio. Na ovom natječaju su posao dobili dečko koji je isto kao i ja radio na određeno i jedna osoba koja nikad nije radila u toj ustanovi. Meni je istekao ugovor na određenom i odbili su mi ga produžiti. 

Ono što me zanima jest:
1. Jesam li ja, obzirom da sam godinama tamo radio, imao nekakvo pravo prvenstva pri zapošljavaju s obzirom na radno iskustvo?