Jump to content

Raskid ugovora za fiskalnu blagajnu


neo11

Preporučene objave

Pozdrav svima i unaprijed hvala na bilo kakvoj pomoći!


Problem je sljedeći: Otvorila sam obrt i bila mi je potrebna fiskalna blagajna. Odlučila sam ju uzeti u A1. Nakon nekih manje bitnih komplikacija, prije gotovo 2 tjedna, stigao je bluetooth printer i prodavačica mi je trebala složiti program u mobitel kako bih mogla raditi. Međutim, da sad ne idem u detalje i da skratim priču, nakon mase izgubljenih živaca i sati provedenih na prodajnom mjestu i kasnije na telefonu s "podrškom", nismo uspjeli dobiti da printer printa račune (radi samo preko kabla kojeg sam dobila sasvim slučajno od treće strane, nisam ni to dobila uz printer), nego uporno izbacuje nekakvu grešku u povezivanju.

Kako sam platila bluetooth uređaj, a nisam ga dobila, želim otkazati ugovor s njima (radi se o godišnjoj licenci, još nisam dobila račun za nju).

Našla sam podatak da se ugovor može raskinuti u roku od 14 dana nakon kupovine ali samo ako se radi o daljinskoj prodaji. Nigdje ne mogu naći što da napravim ako nisam zadovoljna uslugom.

Zna li netko više o ovome? Što mi je činiti?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija