neo11 objavljeno: 13. svibanj 2021. Dijeli objavljeno: 13. svibanj 2021. Pozdrav svima i unaprijed hvala na bilo kakvoj pomoći! Problem je sljedeći: Otvorila sam obrt i bila mi je potrebna fiskalna blagajna. Odlučila sam ju uzeti u A1. Nakon nekih manje bitnih komplikacija, prije gotovo 2 tjedna, stigao je bluetooth printer i prodavačica mi je trebala složiti program u mobitel kako bih mogla raditi. Međutim, da sad ne idem u detalje i da skratim priču, nakon mase izgubljenih živaca i sati provedenih na prodajnom mjestu i kasnije na telefonu s "podrškom", nismo uspjeli dobiti da printer printa račune (radi samo preko kabla kojeg sam dobila sasvim slučajno od treće strane, nisam ni to dobila uz printer), nego uporno izbacuje nekakvu grešku u povezivanju. Kako sam platila bluetooth uređaj, a nisam ga dobila, želim otkazati ugovor s njima (radi se o godišnjoj licenci, još nisam dobila račun za nju). Našla sam podatak da se ugovor može raskinuti u roku od 14 dana nakon kupovine ali samo ako se radi o daljinskoj prodaji. Nigdje ne mogu naći što da napravim ako nisam zadovoljna uslugom. Zna li netko više o ovome? Što mi je činiti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.