Jump to content

Raskid ugovora sa Hrvatskim Telekomom


Vanja03

Preporučene objave

Ugovor je sklopljen preko telefona krajem rujna, od tada ugovor nije stigao na kućnu adresu. Od prvog dana usluga(tv+tel+adsl net) ne radi, kvar je tehničarima odmah prijavljen te oni odgovaraju kako je potrebno zamijeniti cirka 250 m telefonskog kabla te kako će to brzo biti završeno jer im ne treba dozvola od hep-a.

Od tog poziva je prošlo nekoliko dana, bez ikakvog napretka. Ja ih opet zovem te se oni ispričavaju jer ipak treba suglasnost hep-a za zamjenu telefonskog kabla(oni su taj zahtjev poslali 15.10.2021.).

Ja ih opet 25.10. zovem da pitam u vezi statusa popravka, tj. zamjene tog kabla, a oni odgovaraju kako ne znaju kada će on biti zamijenjen i da to zavisi od hep-a. Na to sve ja im odgovorim kako želim raskid ugovora zbog kvara sa njihove strane, oni traže nekih 650 kn za prijevremeni raskid i kažu da se taj penal može zaobići samo, ako tehničar na terenu napiše da je kvar na mreži nepopravljiv.

Što mi je raditi, već mi ih je puna kapa. Još uvijek ni ugovor nisam dobio.

 

Unaprijed hvala na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija