Jump to content

Koliko prostora mora imati svaki zaposlenik


Slyder

Preporučene objave

Poštovani članovi foruma,

siguran sam da je propisano, no ne znam gdje tražiti.

Budući da nas je poslodavac dosta "nagurao" u mali prostor koji ima samo jedan prozor koji je k tome nemoguće otvoriti za sada, zanima me kojim je aktom i kako propisano koliko prostora mora imati svaki zaposlenik na svom radnom mjestu?

Naime, u firmi postoje prostori koji definitivno ispunjavaju uvjete, a ovaj prostor koji je najmanji u njemu ispada da je najviše ljudi. 

Također, što ako poslodavac, odnosno prostor ne ispunjava uvjete za rad?

uređeno: od Slyder
Nadopuna
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Veličina radne prostorije mora biti takva da je za svakog radnika osigurano najmanje 10 m³ zračnog prostora i 2 m² slobodne površine poda.

Možda postoje posebni propisi vezani za djelatnost o kojoj se radi. Pogledajte Zakon o zaštiti na radu i pravilnike povezane s istim.

Trebali bi imati Stručnjaka zaštite na radu i povjerenika zaštite na radu kojima se možete žaliti, a tu je i inspekcija rada.

(Zaštita na radu i obveze su dobrim djelom povezane s djelatnošću i brojem zaposlenih)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, NickPraskaton je napisao:

Pogledajte Zakon o zaštiti na radu

Pročitao navedeni Zakon i našao zanimljive stvari, no odredbe vezane za konkretnu situaciju nisam našao. 

 

prije 1 sat, NickPraskaton je napisao:

Veličina radne prostorije mora biti takva da je za svakog radnika osigurano najmanje 10 m³ zračnog prostora i 2 m² slobodne površine poda

Kojim je točno aktom ovo propisano? 

 

prije 1 sat, NickPraskaton je napisao:

Trebali bi imati Stručnjaka zaštite na radu i povjerenika zaštite na radu kojima se možete žaliti

Iskreno, ne znam ima li koga, odnosno jeli i tko odgovoran za to. Radi se o maloj - srednjoj privatnoj firmi.

 

prije 1 sat, NickPraskaton je napisao:

Možda postoje posebni propisi vezani za djelatnost o kojoj se radi

 Uvjeti rada su takvi da cca 7-8h dnevno djelatnici u tom odjelu sjede za računalom između ostalog 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 sati , Slyder je napisao:

Kojim je točno aktom ovo propisano?


Pravilnik o zaštiti na radu za mjesta rada NN 105/2020, potražite na N.N.

A mogo bi Vam biti i zanimljiv ssljedeći pravilnik...

Pravilnik o zaštiti na radu radnika izloženih statodinamičkim, psihofiziološkim i drugim naporima na radu

 

prije 5 sati , Slyder je napisao:

Iskreno, ne znam ima li koga, odnosno jeli i tko odgovoran za to. Radi se o maloj - srednjoj privatnoj firmi.

Bitna je djelatnost i broj zaposlenih, ali ne znam ni ja sva pravila za sve vrste pravnih subjekata tako da pretražite...zaštita na radu za djelatnost xxxx.

prije 5 sati , Slyder je napisao:

Iskreno, ne znam ima li koga, odnosno jeli i tko odgovoran za to. Radi se o maloj - srednjoj privatnoj firmi.

Morao bi imati, ako imate do 49 zaposlenih to bi mogao biti i vlasnik ako je položio ispit za stručnjaka zaštite na radu 1. stupnja.

prije 6 sati , Slyder je napisao:

Uvjeti rada su takvi da cca 7-8h dnevno djelatnici u tom odjelu sjede za računalom između ostalog 

Ništa neobično za neke djelatnosti, ali opet postoje propisana pravila za poslove gdje se dugo sjedi i radi na računalu. Također, trebali bi postojati interni pravilnici koji propisuju oganizaciju uređivanja i provođenja zaštite na radu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija