Jump to content

Može li se poništiti presuda o visini alimentacije?


at222222222222

Preporučene objave

Poštovani, situacija je naime sljedeća. Posljednih par godina vodim sud sa rodteljem vezano uz neplaćanje alimentacije. Odluka o visini alimetacije donesena je prije 6 godina. U periodu od te od odluke do danas ništa nije dobrovoljno plaćeno. Prošle godine, zbog neplaćanja je prodana nekretnina te sam dio svog duga uspio namiriti iz te prodaje.  Moje pitanje je vezano uz sljedeće, u periodu kad je alimetacija trebala biti plaćana, a nije, ja sam radio preko student servisa s obzirom da nisam imao izbora. U obiteljskom zakonu stoji da dijete koje ima prihode je dužno pridnositi za svoje uzdržavanje. S obzirom da sam jedva naplatio dio duga, sada se bojim da ću morat nešto vraćat. Roditelj nije pokazao niti najmanju volju i želju u proteklim godinama da išta doprinosi mome uzdržavanju. Imam par presuda sa suda u kojima jasno piše da nije dao niti 2 kune za mene. Stvarno sam jedva skrpao kraj s krajem, jedva izvukao nešto i bojim se da to ne bih izgubio. Postoji li mogućnost da ću dobiveni iznos morat vratit, ili da će se iznos alimentacije smanjiti te onda kao takav nije dovoljan da bi nekretnina bila prodana prije? 

uređeno: od at222222222222
Nedovrsen tekst
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nemate razloga za nikakvu brigu. Ništa nećete morati vraćati.

Nego, kakav Vam je sada status po pitanju trenutnog uzdržavanja - koliko imate godina; školujete li se; radite li; plaća li trenutnu alimentaciju po dospijeću; imate li još uvijek odluku suda da Vas je dužan uzdržavati...?

Koliko shvaćam još ima duga na ime alimentacije, ali što je sa trenutnom obvezom uzdržavanja?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Imam 25 godina, do prosle godine, ( rujna 2022) bio sam na faksu. Sad vise nisam student. Trenutno radim. Jasno sam naglasio svojoj odvjetnici da za dalje ne želim ništa od alimentacije jer nemam pravo na to.