Only my objavljeno: 21. travanj 2023. objavljeno: 21. travanj 2023. (uređeno) Molin vas za savjet. Zelim se upustiti u postolovinu otvaranja svog kafica u malom gradicu. Najam bi bio 350e. Posto pojma nemam o tome molim vas par informacija. Prvo mogu li kao zavrseni trgovac otvoriti kafic na svoje ime? Mjesecni troskovi (imala bi 1 radnika i ja) te otprilike troskovi otvaranja (ne mislim na uredjenje ppsto je sve namjesteno,lokal ne radi 2god) cisto da znam s kolikp bih trebala raspolagati i najvaznije mjesecni troskovi (placa,porez,rezije) sve sto treba. Hvala unaprijed uređeno: 21. travanj 2023. od Borbena7 Naslov - velika slova - smatraju se vikanjem na forumu Citiraj
frenki zg odgovoreno: 7. svibanj 2023. odgovoreno: 7. svibanj 2023. Poštovani 1. bi morali osnovati npr, Jdo - nisu veliki troškovi, iz razloga da zaposlite 1 radnika KV Ugostitelj. 2 OBAVEZNO provjerite dali navedeni prostor ima Uporabnu dozvolu - ako nema, ne ulazite u taj prostor, u smislu najma jer se sve može zakomplicirati u nedogled i vremenski i financijski, jer svi lokali koji se nanovo otvaraju uz sve ostalo, moraju imati uporabnu dozvolu - lokali koji rade, a nemaju istu, mogu raditi, dok zakonodavac ne odredi rok da se ista mora ishodovati, da pojasnim - lokal radi a nema uporabnu, zakonodavac ga neče zatvoriti,, ali, ako se isti zatvori, prilikom novog otvaranja mora imati uporabnu dozvolu. Ako je po tom pitanju sve u redu, lokal je kažete namješten, vama za početak rada nisu potrebna velika financijska sredstva, jer , robu , mislim na piče možete naručivati takoreči - svaki dan, to jest ,,,vrtiti,,isti novac u krug. 2. otvaranje Jdo - ccca - 200.e 3. dnevni obrtni kapital - ccca - 500.e 4. plača djelatnika u bruto iznosu, sa svim obavezama - ccca- 1500.e 5. najam prostora - 350.e mjesečno 6. knjigovodstveni servis - ccca max. 200 do 300e mjesečno 7.troškovi oko otvaranja - minimalni tehnički uvjeti i ostale takse ..ccca - 200e -------------------- Napisali ste da je lokal namješten, pretpostavljam da ima - fiskalnu kasu - cafe aparat - ledomt, i sve ostalo što je potrebno za rad. VAŽNO - Prije ulaska u realizaciju posla, morate znati da uz vaš rad i rad jednog djelatnika, morate imati minimalni dnevni promet - u 2 smijene ukupno - minimalno - 300. eura, sve ispod toga bi bilo rizično. 8. Biznis se svodi na mjesečni - prihod i mjesečni rashod - tako da iznos dnevnog prometa od 300.e x 30 dana = 9.000.eura - PRIHODA - Sad od tog iznosa odbijate sve rashode - ako vam se matematički sve poklopi da ste u plusu,, bar jednu mjesečnu plaču, za početak dok se posao ne uhoda možete računati da možete uči u navedeni biznis. Pozdrav P.S - Možda sam omaškom neke troškove zaboravio napisati, kao što je - čistačica..itd Citiraj
Only my odgovoreno: 15. svibanj 2023. Autor odgovoreno: 15. svibanj 2023. Hvala vam na pojasnjenju....uskoro krecem u realizaciju pa ce mi biti od koristi svaki vas savjet..... kako kazu ili op ili strop.... dok ne pokusam necu znati dali je ispravna odluka. . Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.