Jump to content

garancija ili jamstveni list za bijelu tehniku


Dobar Los Zao

Preporučene objave

Postovani !

u ovom  slucaju radi o ves masini gorenje kupljenoj u pevex koja je pod garancijom jos god. dana , dolaskom u pevex obavjestavamo ih da se perilica pokvarila oni nas upucuju na gorenje servisni centar koji zaprimaju poziv prije cca 20 dana, od toga dana majstor se nije pojavio ni nazvao, ves u masini se upljesnivio i propao jer vrata se nemogu otvoriti , nakon nekoliko poziva opet servisnom centru oni kazu da majstor ceka neku bravu a nije dosao ni pogledat o kojem je kvaru rijec , pevex kao trgovac i prodavac perilice tj njihov zaposlenik na tom odjelu bijele tehnike kaze da oni vise sa tim nemaju nikakve veze i da se obratim servisnom centru .

znaci servisni centar me zavlaci sa majstorom 25 dana , a pevex prebacuje krivnju na njih i ne zeli nista poduzeti u svhu popravka uredaja,  kome  bi se morao obratiti da se ubrza postupak popravka i ko je odgovoran za otklanjanje kvara 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija