Jump to content

pomoc malu molim


pravo_brucos

Preporučene objave

pozvan sam po čl. 70 - 73 ZUP i znam zasto me zovu, ali problem je u tome sto sam ja kasno preuzeo to iz poste jer nisam provjeravao svoj sanducic pa nisam vidio obavijest o dolasku posiljke i kad sam otvorio vidio sam da sam propustio sastanak. trebam li ja sad naknadno otici, kako cu se opravdati, i kakvu zalbu mogu uloziti jer sam student i nisam u mogucnosti platiti kaznu. ako moze savjet sto brze jer se to dogodilo danas. hvala lijepo

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Možeš, otiđi kod "tijela državne uprave" koje te zove, i prema napisanom, mislim da bi mogao tražiti povrat u prijašnje stanje(mislim da bi tvoja osnova mogla biti prva od tri navedene, a to je: prema prijedlogu stranke,kad stranka iz "opravdanih" razloga propusti u roku učiniti neku radnju postupka,pa je zbog toga propuštanja isključena od obavljanja te radnje), samo smisli neki "bolji" opravdani razlog u prijedlogu,tvoj nemar i nekontroliranje pošte nije "valjani razlog" kojim bi tijelo odobrilo zaključkom povrat u prijašnje stanje. To što si student ne pomaže ti u slučaju nepodizanja pošiljke ili ignoriranju poštara,jer prema ZUP-u, ako i nakon drugog puta odbiješ primiti "pismeno", a poštar je na povratnicu napisao razlog odbijanja, te dan,odnosno sat odbijanja,tada ti se smatra da je dostava uredno dostavljena. Sretno

Sapienti sat :-D:-D:-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika