splicanac objavljeno: 17. ožujka Dijeli objavljeno: 17. ožujka Pozdrav, nisam siguran dali sam odabrao pravo mjesto za temu, ako nisam. tada molim da premjestite na pravo mjesto. molio bih savjet vezano za poštanske usluge. Naime kupio sam neke proizvode na Aliexpressu, te su poslane sa Overseas express. U početku je sve funkcioniralo uredu, odnosno pošiljke su bile dostavljene na kućnu adresu. S obzirom da je i plaćena poštarina na Aliexpressu za to. Međutim unazad mjesec dva, sve pošiljke koje su mi trebali dostaviti na kućnu adresu, to nisu napravili. Nego pošalju poruku na mobitel sa sljedećim sadržajem: Paket Vas ceka u OEX Shopu. U ovom slučaju OEX Shop je Tisak, te u mojem slučaju znači da ja moram otići 6km do Tiska da podignem pošiljku, te opet 6km nazad doma. Znači nepotrebno moram trošiti svoj novac, i vrijeme da bi podigao svoju pošiljku. Koju su oni trebali meni dostaviti na kućnu adresu. Kada sam ih pitao putem e-maila zašto mi ne dostave pošiljku, dobijem odgovor: Želimo Vas obavijestiti da zbog trenutnog povećanja obujma pošiljaka Vaš paket je preusmjeren na najbližu OEX parcel shop lokaciju. Mene zanima dali oni to smiju raditi ? Dali se ja mogu pozvati na neki zakon, po kojem oni meni moraju isporučiti pošiljku ? Jer je poštarina plaćena u potpunosti. Ili imam pravo na povrat sredstava za poštarinu, s obzirom da usluga nije isporučena ? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.