Jump to content

napuhao 0,85 kako umanjit kaznu


mauri

Preporučene objave

kazna 2000 kn i tri mjeseca bez vozačke

Tražim savjet kako umanjit moju kaznu.Želim napomenut da inače ne vozim pod utjecanjem alkohola več to mi je bila zadnja večer što sam radio u baru i popio sam dvije pive s kolegima zatim sam ih vozio doma, parkirao se ispred njihovog bungalova i nakon što sam izašao iz auta zaustavila me policija. Zanima me dali može igrat u moju korist to što sam student i da je to prvi put da vozim pod utjecajem alkohola.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

na alkohol se ne gleda blagonaklono, to već vjerovatno znate....ali ovo što ste naveli da te student i da vam je to prvi puta može biti olakotna okolnost, iako vas ni to ne ispričava.....

ako piješ, ne vozi...... :-D

napišite prigovor....i tražite saslušanje pred sucem, pa ćete obranu dati pred sudom i nadati se najboljem.......(iako od ovog bolje ne može)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 mjeseci kasnije...

Moj savjet je prigovor, kukanje kako si u teškoj materijalnoj situaciji, traženje otplate na rate...

Prijatelj je uspio zadržati vozačku (jer mu je potrebna za posao) i platiti 1000 kn. Doduše prekršaj nije bio za alkohol, ali možda prođe...

mauri je napisao:

kazna 2000 kn i tri mjeseca bez vozačke

Tražim savjet kako umanjit moju kaznu.Želim napomenut da inače ne vozim pod utjecanjem alkohola več to mi je bila zadnja večer što sam radio u baru i popio sam dvije pive s kolegima zatim sam ih vozio doma, parkirao se ispred njihovog bungalova i nakon što sam izašao iz auta zaustavila me policija. Zanima me dali može igrat u moju korist to što sam student i da je to prvi put da vozim pod utjecajem alkohola.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama