Jump to content

devizna doznaka upućena krivom korisniku, pogreška službenika


hris

Preporučene objave

Prije više od 2 tjedna ispunio sam zahtjev za deviznu doznaku u inozemstvo, na nemali iznos, za svoj obrt. Zahtjev je ispravno ispunjen (potvrdila banka), ali je službenik krivo utpikao SWIFT (sami su priznali). Novac je otišao na krivu banku i već 2 tjedna se ne zna pouzdano gdje je. Išle su požurnice, isravke i ovo i ono, ali novac niti je kod mene niti kod krajnjeg primatelja. Naravno, banka ne želi ni čuti da pošalje novac primatelju, a da se ona sama bavi pvoratom novca, već praktički u ovoj situaciji ja kreditiram banku.

 

Šteta se ogleda u narušenom povjerenju mojeg dobavljača (primatelja doznake), kao i u kašnjenju robe za krajnje kupce.

 

Koje su mi opcije ?

 

hvala

 

P.S.

Radi se o Zabi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija