hris objavljeno: 9. studeni 2007. Dijeli objavljeno: 9. studeni 2007. Prije više od 2 tjedna ispunio sam zahtjev za deviznu doznaku u inozemstvo, na nemali iznos, za svoj obrt. Zahtjev je ispravno ispunjen (potvrdila banka), ali je službenik krivo utpikao SWIFT (sami su priznali). Novac je otišao na krivu banku i već 2 tjedna se ne zna pouzdano gdje je. Išle su požurnice, isravke i ovo i ono, ali novac niti je kod mene niti kod krajnjeg primatelja. Naravno, banka ne želi ni čuti da pošalje novac primatelju, a da se ona sama bavi pvoratom novca, već praktički u ovoj situaciji ja kreditiram banku. Šteta se ogleda u narušenom povjerenju mojeg dobavljača (primatelja doznake), kao i u kašnjenju robe za krajnje kupce. Koje su mi opcije ? hvala P.S. Radi se o Zabi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.