Jump to content

Socijalna pomoć od 400 kn?


fenix29

Preporučene objave

Redovna sam studentica, imam samo tu socijalu, moja mama me ne uzdržava, samo mogu stanovati kod nje s time da plaćam ono šta potrošim. Imam 30 god. i kasnije sam završila večernjaka da bi upisala fax na kojem imam vrlo dobar uspjeh. Stipendiju nisam dobila ove god zbog pravne pogreške, ali iduće..kao imam šanse. Dali je moguće da moja majka nema nikakve obaveze prema meni, da mi pomogne sa knjigama, prijevozom i sl. dok studiram, jer i moja polusestra ima 18 god a njoj evo uplaćuje i vozački i plaća x extra stvari. Kome da se obratim za kakvu veću pomoć, jer ovo je užas. Radila sam dosta ali to je imalo rezultata da sam pala godinu jer nisam dobila potpis- a poslodavca baš briga za studij!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

 

nemam komentara, ali radi ovakvih primjeraka lijenčina sam jako, jako protiv socijalne države !

 

Kao jedna 30-godišnjakinja razvedenih roditelja koja je završila studij uz redovno radno vrijeme i imam 8 godina neprekinnutog staža iza sebe dajem si to pravo ovo prokomentirati kao veliku lijenost i gotovanstvo.

Imam mama pravo, ja bi te još i iz kuće izbacila.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama