Jump to content

Problemi s Vip-netom


Josip.petr

Preporučene objave

Korisnik sam internet usluga Vipneta od 4. mj. prošle godine kada sam potpisao ugovor za tarifni paket od 1 GB po cijeni od 150 kn (inače je cijena oko 300kn ali preko Carneta imam popust od 50%) na dvije godine. Obračun za internet usluge ide na način da se računa korištenje od 16. jednog mjeseca do 15. u idućeg mjeseca (dakle nije kao i ostale stvari koje se računaju od 1-31 u mjesecu). Od 1.2. ove godine Vip je mijenjao tarifne pakete tako da sam ja za istu cijenu dobio paket od 3 GB (onaj tko je imao paket od 128 MB prelazi na 512 MB, onaj tko je imao paket od 512 MB prelazi na paket od 1 GB) bez da me je ikada, na bilo koji način obavijestio o promjeni, čime su prekršili članak 7.1.2. ugovora o Općim uvjetima poslovanja Vipnet d.O.o. koji kaže citiram : Članak 7.1.2. Cjenikom se mogu predvidjeti posebni tarifni modeli kao i dodatne usluge. Tarifne modele, posebne usluge unutar tarifnih modela, kao i određene posebne usluge, odnosno uvjete njihova pružanja, Vipnet može mijenjati ili ukinuti uz prethodnu obavijest Pretplatnicima od najmanje 30 dana, koja će biti dostupna na uobičajen i dostupan način....

Kao što sam prethodno naveo, Vipnet me nije obavijestio o promjeni tarifnog modela što je dovelo do toga da sam dobio račun od 388 kn na slijedeći način. Kako sam naveo, Vipnet obračunava potrošnju od 16. jednoga mjeseca do 15. drugog mjeseca pa su zbog promjene tarifnog paketa koja stupa na snagu sa datumom 1.2. ove godine prvotni tarifni model (u mom slučaju od 1GB) prepolovili na 512 MB jer je prvotni paket "u funkciji" do 31.1., dakle 15 dana. Ja sam od kolege nekoliko dana prije 31.1. dobio informaciju o promjeni tarifnog paketa i odmah sam nazvao Vipnet službu za korisnike gdje su mi potvrdili promjenu tarifnog paketa, no nisu mi rekli da mi se prvotni paket prepolavlja. Kako sam ja do 31.1. potrošio oko 950 MB, Vipnet mi je zaračunao razliku od dozvoljenih 512 MB do potrošenih oko 950 MB kao potrošeni promet van tarifnog paketa.

Naravno, faksirao sam im žalbu vezanu za taj račun a u međuvremenu mi je došla opomena po kojoj sam račun trebao platiti najkasnije do 28.3. od kada bi mi prijetila zabrana korištenja interneta u slučaju neplaćanja računa. Iz Vipnetove službe za žalbe su me zvali dva ili tri dana prije 28.2. Gospođa koja me zvala pokušala je na više načina uvjeriti me da sam pogriješio i da račun moram podmiriti. S tim se nisam htio složiti ni po koju cijenu. Nakon nekakvih računanja koja je gospođa iz Vipneta obavila, zaračunala mi je da platim oko 70-ak kuna za nešto što nisam shvatio (a uvjeren sam ni ona) zašto trebam platiti. Naravno, nisam se složio s tim i gospođa mi je rekla da jedino što mi još može ponuditi jest to da me nazove netko drugi, na što sam naravno pristao. Idući dan me nazvao gospodin koji se predstavio kao šef gospođe koja me je dan ranije zvala. On je pokušao na više načina (kao i gospođa dan ranije) uvjeriti me da trebam platiti račun, na što nravno nisam pristao. Nakon otprilike oko pola sata prepucavanja gospodin se uime Vipneta ispričao ipriznao grešku jer nisam obaviješten o promjeni tarifnog paketa te mi na kraju ponudio da platim taj račun, a da me oslobađa plaćanja slijedećeg računa (naravno pretplate od 150 kn). Nakon toga sam zatražio od gospodina da mi produži datum dospijeća računa do 5.4. kad dobivam plaću na što mi je on odgovorio da nema problema te da će mi dozvoliti odgodu do 10.4.

Zbog prijašnjih loših iskustava pitao sam gospodina kako mogu znati da će uistinu sve biti po dogovoru jer ipak samo razgovaramo telefonom, ne potpisujemo nikakav ugovor i tko mi može garantirati da će sve biti po dogovoru. Na to mi je gospodin rekao da se ništa ne brinem, da je on odgovoran za sve i dao mi svoje ime i prezime (Dražen Ladišić) za slučaj nekakvih nesporazuma.

2.4. pokušao sam se spojiti na internet i nikako nisam mogao. Nazvao sam Carnet da provjerim da li server od fakulteta radi jer se prije događalo da je server bio u kvaru pa nisam mogao koristiti internet. Tamo mi je rečeno da je sve u redu. Nakon toga sam nazvao Vipnet gdje su mi rekli da mi je zabranjeno korištenje interneta zbog neplaćenog računa. Rekao sam da mi je gospodin Dražen Ladišić produžio rok za plaćanje do 10.4. Nakon toga su me spojili s nekim "višim" . Pričao sam s gospođom kojoj sam sve objasnio što sam dogovorio sa gospodinom Draženom Ladišićem. Gospođa mi je rekla da prema onome što ona vidi vezano za moj račun je da ne plaćam slijedeći račun, a o odgodi tog računa ne piše ništa. Međutim, rekla je da će mi ipak odblokirati zabranu korištenja te da ću moći u roku nekoliko sati ponovno koristiti internet. Kako do oko pola tri još uvijek nisam mogao na internet ponovno sam nazvao Vipnet i sve objasnio i tražio gsp. Ladišića na telefon. Nisu mi ga dali nego su rekli da kratko sačekam. Nakon nekog vremena mi je rečeno da su pričali sa gosp. Ladišićem te da je on "sada napravio sve što treba" i da ću kroz par sati moći koristiti internet. Kako do idućeg dana nisam mogao na internet, ponovno sam ih ujutro nazvao, sve objasnio i pitao u čemu je problem na što su mi odgovorili da je došlo do greške u sustavu prilikom odblokiranja te da će mi ponovno odblokirati i da ću moći kroz 15-ak minuta na internet. Naravno, kao i dosad opet nisam mogao. Poslijepodne sam ponovno nazvao i zatražio objašnjenje. Rekli su mi probajte kroz minutu-dvije spojiti se na internet. Nevjerojatno ali konačno je proradilo.Izluđen, ljut i razočaran odnosom Vipneta odlučio sam raskinuti ugovor. Nazvao sam službu za korisnike i pitao kome i na koji način da se obratim zbog raskidanja ugovora. Gospodin s druge strane me je pitao zašto bih raskidao ugovor.Rakao sam mu da je Vipnet prekršio odredbu svog ugovora te da mi je isključen internet iako nije smio biti isključen i nakon svih prepucavanja i iščekivanja ponovnog uključenja nitko mi se nije ispričao.Na to mi je Vipov službenik rekao da mogu raskinuti ugovor (nije mi rekao komu i na koji način da se obratim) ali da moram platiti preostale račune do kraja ugovora(???).Neznam zašto bih si to napravio,platio nešto i onda ne koristio. Zahvalio sam se gospodinu i odlučio obavijestiti Udrugu za zaštitu potrošača.Oni su mi savjetovali da se javim na četiri,pet mjesta (državnom inspektoratu...itd.) i da je to jedina pomoć koju mi oni mogu ponuditi.

Zanima me da li zbog navedenih problema imam pravo zatražiti od Vipneta raskid ugovora bez da moram podmiriti preostale račune?Ako da,na koji način?

Unaprijed se zahvaljujem na savjetu...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sugestija: S Vip-om komunicirati preporucenim pismima s potvrdom prijema. Nikad telefonom - osoblje im je neobrazovano i nepristojno. Znaju samo "uljudno" reci "Kako vam mogu pomoci?" na pocetku razgovora, kao u nekom jeftinom americkom filmu.A poslije samo vi gubite vrijeme i zivce, placate racune a oni zaradjuju i tijekom vase prituzbe!

Konstatirati njihovo neispunjavanje ugovora i zatraziti da se ocituju na miroljubivi nacin. Nakon toga druga posiljka, prep s pot prijema, i - tuzba (provjeriti ima li jos takovih slucajeva).

Inace, udruge za zastitu potrosaca bi trebale nuditi pravnu pomoc svojim clanovima (zato oni placaju clanarine) i takodjer pokretati postupke za zastitu potrosaca - vi ste tipican primjer i Vip bi brzo promijenio politiku kad bi dobio po prstima (tj. po dzepu) od jaceg od sebe - pravomocna drugostupanjska presuda.

Pozdrav, i samo hrabro! :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija