Jump to content

Komplikacije u trudnoći


Chiquita

Preporučene objave

Javljam se vama za savjet jer koga god sam do sada pitala za pomoć pa čak i u HZZO i u Zavodu za zapošljavaje, svi mi kažu drugačije jer imam prilično neobičan ili bolje rečeno nečest slučaj. Redovna sam studentica, apsolventica. 19.5.2006. rodila sam, nakon 8 mjeseci trudnoće provedenih na održavanju( to mi je bila 2.trudnoća nakon prve u kojoj sam prerano rodila blizance koji su umrli nakon mjesec dana). Nakon drugog poroda dobila sam rješenje za porodiljni u trajanju od 3 godine tj. do 19.5.2009. U međuvremenu sam 1.9.2007 dobila ponudu za posao od 5 sati dnevno na određeno s velikom mogućnosti da se isto produži na puno radno vrijeme i neodređeno pa sam odlučila prekinuti porodiljni i početi raditi kao apsolvent. No prije 3 mjeseca ostala sam trudna i doktorica mi preporučuje strogo mirovanje zbog trenutnih bolova, a i zbog stanja u prijašnje dvije trudnoće. Htjela mi je otvoriti bolovanje još 1.6. ali ja nisam sigurna što mi je najbolje učiniti. Ne želim izgubiti bebu, ali isto tako ne bih htjela naškoditi ili uvrijediti svog poslodavca i uništiti ikakve šanse za ponovno zapošljavanje kod istog. Ugovor na određeno mi ističe 7.8.2008. i sada mi ga očito neće produžiti. Trenutno smo na 'kolektivnom' godišnjem odmoru.Zanima me kakva su moja prava. Hoću li naškoditi poslodavcu ako ipak odem na bolovanje i imam li tada pravo na ikakva primanja?

 

Unaprijed zahvalna!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama