Jump to content

prava kod materijalnog nedostatka stvari?


ajaa

Preporučene objave

Kupila sam prijenosno računalo i nakon što su mi instalirali operativni sustav na istom uočili smo da ekran u nepravilnim razmacima gubi sliku na trenutak, odnosno slika postane crna na trenutak, i onda se vrati, što je vidljivo ljudskom oku.

Slika bi doduše neko vrijeme, recimo sat vremena i bila o.k. a onda bi ponovo počela „treptati“.

Odnijeli smo računalo prodavaču , 6. dan od dana kada smo kupili i preuzeli računalo, i zahtijevali da nam daju novo ispravno računalo.

Prvo mi je djelatnica na odjelu za reklamacije rekla da oni za takve stvari ne daju zamjenu i da se jedino možemo obratiti ovlaštenom servisu.

Nakon što sam se vidno uzrujala i rekla joj da me baš briga za garanciju koju ima taj proizvod i da želim da mi daju novo ispravno računalo ili vrate novac, te sam joj izrecitirala čl.410 ZOO o pravima kupca kod materijalnih nedostataka stvari, netko je tamo ipak promucao da onda ostavim računalo kod njih ali da oni imaju pravo u takvim slučajevima tražiti od ovlaštenog servisera njegovo mišljenje, te da za to navodno imaju rok od 15 dana.

Pretpostavljam da se pozivaju na čl.5. Zakona o zaštiti potrošača , koji članak međutim navodi da se vještaćenje radi samo kada je to nužno.

Zanima me obzirom da je nedostatak vidljiv ljudskom oku, a nitko od njih nije niti pokušao pogledati samo računalo koje je bilo ispred njih, imaju li pravo tražiti takvo vještačenje?

Ako imaju, zanima me kako se odabire ovlašteni sudski vještak, jer u ovo vrijeme mita i korupcije bojim se svega, jer radi se o velikoj i sigurno moćnoj tvrtki, iako ne bih nikako htjela uvrijediti poštene i vrijedne članove te niti bilo koje druge profesije.

Osim toga, zanima me sam rok u kojem su oni dužni predati mi stvar bez nedostataka (poznati su mi članci 411., i 412. ali što oni znače u praksi?), jer sam računalo uzela zbog posla i 15 dana koja su spomenuli mi se čini puno, naime najradije bi si sada kupila računalo u drugoj firmi i tražila ih da mi vrate plaćenu cijenu (naravno bilo bi idealno i da mi nadoknade štetu za gubljenje vremena i uzrujavanje)?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija