Jump to content

Postupak dobivanja alimentacije


Branko1986

Preporučene objave

Pozdrav ljudi, zanima me par stvari prije pokretanja samog postupka.

 

Redovan sam student, kojeg je otac otjerao od kuce te je pokrenuto vise kaznenih postupaka protiv njega sto od policije (nezakonito posjedovanje oruzja), što sa strane majke(razvod, podjela imovine, prjetnje)

 

Zanima me koliko traje postupak za dobivanje alimentacije posto sam redovan student, na koji iznos imam pravo ako mu je placa oko 7 000 kn. I dali se taj postupak moze osporavati i odugovlaciti sa njegove strane, tj što se desava ako ne bi dolazio na ročišta te prilagao razne doktorske potvrde o nemogučnosti dolaska. Pa ako mi mozete malo detaljnije opisati postupak dobivanja alimentacie bio bih zahvalan. I dali je problem što vec 5 mjeseci ne zivim sa njim a prebivalište mi je jos tamo prijavljeno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovako, trebali bi se prijaviti na novu adresu jer neprijavljivanje je kaznjivo.

Na alimentiaciju imate pravo, međutim, postupak moze malo potrajati , sto ovisi i o suca i o taktike odugovlacenja vaseg oca.Međutim, kada dodete do toga da on mora placati alimentaciju imate pravo da vam do maximalno 5 godina unatrag isplati alimentaciju(naravno tek od trenutka kad vas je istjerao,dakle ako pokrenete ovrsni postupak za 9 mjeseci, imate pravo na 9+6 mjeseci isplate alimentacije)

E da, odugovlacit vas otac moze, ali samo do određene mjere, nakon 3. poziva(mislim da je 3. ali nisam 100% siguran) se rasprava vodi u njegovoj odsutnosti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Dali se moze traziti alimentacija za proteklih 4 mjeseca koliko je proslo otkako me otac izbacio iz kuće, iako mi je prebivalište bilo do ovog tjedna prijavljeno tamo. Dali za alimentaciju proteklih 4 mjeseca trebam svjedoke da se dokaže da me tada istjerao.