Jump to content

Uplata plaće


Tina_24

Preporučene objave

Pozdrav!

 

Molim pomoc! Ja sam studentica i radim u jednoj povecoj firmi cca. godinu dana. Zaposlena sam putem studentskog ugovora. Problem je taj što pri isplati placa mene uvijek stave na zadnje mjesto - vjerovatno jer sam student ili iz ko zna kojeg drugog njima poznatog razloga. To ne bi bio problem kad moja placa za ostalim ne bi kasnila toliko koliko kasni. Sad zadnja i to za 1. mj mojim kolegama je uplacena 24.02 a meni jos nije do dana danasnjega. Otpile me rijecima: "doci ce" ....

Vec polagano gubim zivce a ne zelim biti bahata i bezobrazna, ali bez obzira sto sam student imam troskove koje moram platiti, iz tog razloga i radim, da ne tlacim kuci roditelje.

Zanima me, u ovakvim okolnostima sto ja mogu poduzeti?

Nadam se da ne moram samo prekrizenih ruku cekati ko zna koji datum da se oni sjete uplatiti placu.

Ovo je prekrsilo svaku mjeru, i zaista mi treba pravni savjet. Sto sad?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako radite preko SC-a, onda vam SC duguje placu, a oni ce se regresirati od vaseg posldoavca. vec sam negdje odgovarala na slicnu temu.

 

vas ugovor jest ugovor o djelu redovitog studenta sto ne spada u radno pravo.

 

sc je posrednik koji solidarno odgovara za obveze poslodavca.

 

dakle, morate se obratiti sc-u u ovakvom slucaju neisplate place preko student servisa!

 

tu je pravilnik koji se na vas primjenjuje:

 

http://www.sczg.hr/default.php?id=kat&katID=22

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti