jacob objavljeno: 15. lipanj 2009. Dijeli objavljeno: 15. lipanj 2009. U ZSPC sam pokusao pronaci clanak koji bi dao odgovor na moje pitanje, ali bez uspjeha. U biti, imam dva pitanja: 1. da li netko zna na koji nacin obicni traktori s par (3) nabrzinu sklepanih prikolica mogu biti registrirani za prijevoz putnika (tzv "turisticki vlakici"), s obzirom da su, po mojem laickom zakljucku iz promatranja istih -- ogromna opasnost na cesti (za pjesake i vozila, bilo parkirana ili u pokretu)? 2. ono bitnije -- da li mi netko moze reci kojim clankom ZSPCa (ili nekog drugog zakona) se definira nebuloza da uskom, zavojitom, nepreglednom i previse prometnom jednosmjernom cestom (koja je istovremeno setaliste, parkiraliste i prilaz plazi) moze u suprotnom (ZABRANJENOM) smjeru prometovati "turisticki vlakic"? Naime, taj "vlakic" uredno vise puta dnevno prolazi u zabranjenom smjeru, te radi brojnih zavoja i parkiranih vozila, te pjesaka, ugrozava promet i stvara nevidjene guzve. Njegov problem je sto obilazni put ne postoji, jer bi na tom potezu morao izaci na glavnu cestu (magistralu), gdje bi vjerovatno jos bilo i mrtvih na kraju. Ono sto mene interesira je -- da li moze postojati takva iznimka te koji clanak zakona to definira? Napominjem, tu se ne radi o interventnim vozilima (da li uopce ona smiju ici u krivom smjeru vise od 1km?!) vec o "vlakicu" koji prevozi putnike (!!!). Tko bi bio kriv da se dogodi nesreca radi navedenog "vlakica"? Oprostite na dugom pitanju, ali to me vec godinama interesira i nema mi smisla Unaprijed zahvaljujem na pomoci. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 15. lipanj 2009. Dijeli odgovoreno: 15. lipanj 2009. Uvjeti registracije turističkog vlakića je rješena pravilnikom a ne zakonom. U zabranjenom, tj. suprotnom smjeru je dopušteno voziti samo ako je cesta osigurana fizičkom regulacijom prometa. Od tog gospodina koji svakodnevno vozi zabranjenim smjerom policija očito okreće glavu, nije prvi i jedini slučaj, a razlog tome su čudni utjecaji vanjskih interesa u poslove rada policije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
jacob odgovoreno: 17. lipanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 17. lipanj 2009. Uvjeti registracije su u pravilniku -- kojem (da li neki pravilnik koji regulira drzava, lokalna uprava, MUP ili tko?)? Takodjer, molio bih pojasnjenje sto bi konkretno znacilo da je "cesta osigurana fizickom regulacijom prometa" -- pretpostavljam sto bi to moglo biti, ali naravno, to ne postoji, nema nikakve regulacije osim par nekih nakaradnih zutih strelica i nekih skica na podu koje bi valjda trebale objasniti vozacu da mu iz drugog smjera moze doci lokomotiva ili nesto slicno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
OVAN odgovoreno: 18. lipanj 2009. Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2009. 1. pitanje. Postoji razlika između turističkog vlaka i traktora koji vuče prikolicu i u kojoj se prevoze osobe. naime, način i uvjeti registracije turističkog vlaka nisam niti ja pronašao, ali bi se mogli nalaziti u Pravilniku o tehničkim uvjetima vozila na cestama (nemam ga uz sebe pa ne mogu pročitati)ili Pravilniku o načinu registracije vozila. Nadležna policijska uprava, iznimno pod drugim opravdanim okolnostima, može izdati odobrenje da se u prikolici traktora prevoze osobe (Zakon o sigurnosti prometa na cestama), ali se u tom zakonu ne navodi koje uvjete mora zadovoljavati ta prikolica - možda bi se analogijom mogle primjeniti odredbe oko tovarnog prostora u teretnom vozilu (vidi poglavlje prijevoz osoba u zakonu o sigurnosti prometa na cestama). 2.pitanje Ako je cesta označena prometnim znakom zabrane prometa u jednom smjeru, onda taj vlakić ne može niti pod bilo kojim uvjetima prometovati u drugom, tj. zabranjenom smjeru. ako se radi o površini, kako si naveo šetalište, prilaz plaži, koja nije definirana kao cesta, javna površina, onda na tom dijelu policija ne može učiniti ništa, jer zakon o sigurnosti prometa na cestama definira nezakonita ponašanja i postupanja na cestama (državnim županijskim, lokalnim, nerazvrstanim i sl.), tj. na površinama koje su dio tih cesta. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.