Jump to content

Da li sam dužan prenijeti vlastito znanje kad sam u otkaznom roku ?


I_B

Preporučene objave

Poštovani

 

Poslodavac mi je do prije 2 tjedna obećavao bolje uvjete rada. Prošlu srijedu mi je rečeno da sam višak.

 

Obavljam poslove controllinga i analize, znači striktno vezano za ekonomiju (koju sam završio) i to mi i piše u ugovoru.

Pošto se razumijem u informatiku (bio sam programer i administrator), sudjelovao sam u izradi i ažuriranju sitne aplikacije koja firmi omogućava veće prihode. Riječ je o cjeniku koji instaliramo kod kupaca radi lakše narudžbe.

 

Naglašavam da je to bilo isključivo moja dobra volja, nije mi u opisu poslova izrada ikakvih aplikacija.

 

Rečeno mi je da to znanje ažuriranja cijenika trebam prenijeti.

 

Izradu cjenika i ažuriranje nije meni nitko prenio, u ovoj formi to NITKO NIJE PRIJE MENE RADIO, to je isključivo moje djelo koje ne bi ni ja znao obaviti da nemam informatičkih znanja (spajanje na bazu, izrada aplikacije, export-import podataka i kompajliranje).

 

Jedini resurs (ili znanje) firme koji sam koristio je software u kojem sam radio (klasične MS aplikacije : Excel, Access i još neke tipa Winrar).

 

Da li sam dužan tu moju...nazovi "umotvorinu" prenijeti na djelatnike koji ostaju ?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

nisi dužan na nikoga prenijeti "svoju umotvorinu"

to je tvoje intelektualno vlasništvo a što ti poslodavac nije platio.

da sam ja višak zaboravio bi programiranje i sav rad na kompjuteru koji nije u opisu posla.

poslodavac ako hoče obučiti novog djelatnika neka mu plati kurseve iz informatike.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama