Jump to content

Zajednički pronađimo odgovore na pitanja ispitivača


Floki

Preporučene objave

Eto odlučio sam otvoriti ovu temu kako bismo zajednički rješavali pitanja ispitivača koja nas čekaju na pravosudnom ispitu.

 

Pa bi bilo red da i ja krenem sa pitanjem :-D

 

Ako je u upravnom sporu, uz glavni zahtjev za poništenje odluke, postavljen i zahtjev za naknadu materijalne štete, pa tužitelj odluči djelomično povući tužbu u dijelu kojim traži naknadu štete (jer taj dio želi ostvarivati u parnici), je li rješenje o obustavi koje će se onda donijeti u upravnom sporu - smetnja za pokretanje parničnog postupka?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

tvoje pitanje je bezpredmetno,budući nikada nitko nije postavio na pravosudnom ispitu takvo komplicirano pitanje za koje ti treba 5 min da ga samo pročitaš, a kamoli shvatiš.Iako sam laik u vezi s upravnim pravom, ali u razgovoru s koloegama koji se istim bave, rekli su mi da ni praksa nije dala jednoznačan odgovor na tvoju žalost drgi floki, stoga ti ostaje po mom skromnom mišljenju samo jedna opcija, a to je da potražiš pomoć osobe koja obavlja registriranu djelatnost zastupanja pred sudovima RH. Nadam se da sam ti bio od pomoći.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

da se pokrenemo s mrtve točke. :-D

 

Daklem, sa sadašnjim znanjem (tek uskoro počinjem sa učenjem, dakle više manje nemam pojma o gradivu)ja bi odgovoril da rješenje o obustavi nije prepreka za pokretanje parničnog postupka: 1. jer se ne bi radilo o litispendenciji obzirom da je pred Upr. sudom postupak obustavljen i 2. jer se nakon rješenja o obustavi ne može smatrati da je to pravno pitanje res iudicata, obzirom da nije donesena meritorna odluka.

Jedino što bi onda u parnici najvjerojatnije nastupio prekid dok upravni sud ne bi donio odluku u pogledu glavnog dijela upravnog tužbenog zahtjeva, obzirom da je to prethodno pitanje u parnici za naknadu štete. :misli:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju