zile objavljeno: 21. srpanj 2009. Dijeli objavljeno: 21. srpanj 2009. Pozdrav svima Molio bih za pomoć. U jednom restoranu konobar mi je prolio čašu vode po računalu koje je nakon toga prestalo raditi. U servisu su ustanovili koji su dijelovi neispravni i procijenili popravak. Kome se obratiti za naknadu štete i koji je postupak? Hvala na odgovorima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mati77 odgovoreno: 21. srpanj 2009. Dijeli odgovoreno: 21. srpanj 2009. ZOO: Odgovornost poslodavca Članak 1061. (1) Za štetu koju zaposlenik u radu ili u svezi s radom prouzroči trećoj osobi odgovara poslodavac kod kojega je radnik radio u trenutku prouzročenja štete, osim ako dokaže da su postojali razlozi koji isključuju odgovornost zaposlenika. (2) Oštećenik ima pravo zahtijevati popravljanje štete i neposredno od zaposlenika ako je štetu prouzročio namjerno. (3) Poslodavac koji je oštećeniku popravio štetu ima pravo zahtijevati od zaposlenika naknadu troškova popravljanja štete, ako je ovaj štetu prouzročio namjerno ili iz krajnje nepažnje. (4) Pravo iz stavka 3. ovoga članka zastarijeva u roku od šest mjeseci od dana kad je šteta popravljena. Dakle, obratite se poslodavcu konobara za naknadu štete. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.