Jump to content

telekomunikacije-spor sa TELE2


damirche

Preporučene objave

Molila bih vas za pomoći savijet glede telekomunikacijskih usluga tele2.

 

Naime, radi se o tri neplaćena računa, za 4,5 i 6. mjesec, koji su podmireni 4 dana po isteku roka nakon kojeg slijedi trajni raskid pretplatničkih usluga.

 

Problem je u tome, što je do takvog raskida u slučaju mojeg borja došlo bez NAJAVE I JA SAM TO SAZNALA SAMO ZATO ŠTO SAM SLUČAJNO NAZVALA SLUŽBU ZA KORISNKE VEZANO UZ CJELOKUPNI IZNOS UPLATE KOJI MORAM UPLATITI.

U uvijetima poslovanja Tele2 stoji odredba:

7.3. Naplata neplaćenih potraživanja

 

7.3.1. Ako Pretplatnik nije podnio prigovor iz članka 10. ovih Općih uvjeta u pisanom obliku ili na drugiodgovarajući način i ako ne plati račun do dana dospijeća navedenog na računu, Tele2 će mu dostaviti pisanu opomenu zbog neplaćanja računa ("Opomena") koja sadrži upozorenje da će po proteku rokanavedenog u Opomeni SIM kartica Pretplatnika biti privremeno isključena ili će mu Tele2 ograničiti korištenje Tele2 usluga, te će ostati privremeno isključena ili će mu Tele2 ograničiti korištenje Tele2 usluga do podmirenja ukupnog dugovanja ili do prestanka Pretplatničkog odnosa sukladno ovim Općimuvjetima. 7.3.2. Tele2 zadržava pravo obračunati Pretplatniku troškove Opomene sukladno važećem Cjeniku. 7.3.3. Ako Pretplatnik ne plati ukupno dugovanje u roku od 30 dana od dana privremenog isključenja SIMkartice ili ograničenja korištenja Tele2 usluga, Tele2 može trajnoisključiti Pretplatnikovu SIM karticu i raskinuti Ugovor o Pretplatničkom odnosu pisanom obavijesti s trenutnim učinkom.

 

7.3.4. Tele2 zadržava pravo da Pretplatniku, uz prethodnu obavijest, uskrati pojedinu uslugu ukolikoPretplatnik dosegne iznos kreditnog limita kojeg je Tele2 odredio za grupu pretplatnika kojoj Pretplatnikpripada

 

 

 

 

 

KAO ŠTO VIDITE, O SVEMU SE OBVEZUJU SLATI UNAPRIJED OBAVIJEST.

 

Jedine obavijsti koje sam ja od njih primila su obavijsti svaki mjesec nakon neplaćenog računa i to sms-om da će mi se privremeno onemogučiti korištenje određenih usluga, znači šalju upozorenje prije nego li će me isključiti.

Moje je pitanje, ZAŠTO NISAM DOBILA TAKVU PORUKU U OVOM IZNIMNO VAŽNOM SLUČAJU, KADA SE RADI O PREKIDU PRETPLATNIČKOG ODNOSA, I DA ME SE UPOZORI DA ISTJEĆE PREIOD OD TRI MJESECA, A NEDA JA MORAM TO PAMTITI U GLAVI, PA TO NEMA NIGDJE!

Naravno, ja sam troškove dugovanja uredno podmirila znači sa ta 4 dana zakašnjenja za koje sam kažem, slučajno saznala iz dobre namjere da podmirim račune.

Problem je u tome što sambila vezana ugovorom do 12.mj/2009, i sad kad su me isključili, još će mi obračunati 5 mj. po 180 kn na jednoj uplatnici za pratiti minimalnu mjesečnu potrošnju, a ja je nemam pravo iskoristiti. zašto?- jer su me isključili a da me nisu o tome prethodno upozorili daće raskinuti pretplatnički odnos.

 

Smatram da sam u pravu i da imam osnova za rješavanje spora na sudu, pa vas molim savijet kako bih znala poduzeti daljnje korake.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija