billynik objavljeno: 9. listopad 2009. Dijeli objavljeno: 9. listopad 2009. S moralne strane mi je jasan odgovor na pitanje iz naslova ali me zanima kako to stoji s pravne strane. Naime na prošlom obračunskom razdoblju mojih računa za struju sam primijetio da nešto nije u redu jer sam pretplatio za više od 2000 kuna a po dotadašnjoj potrošnji trebao sam biti oko nule. Provjerio sam stanje brojila i neko ga vrijeme pratio i utvrdio da očito nije ispravno, ono se vrti ali prikazuje da mjesečno potrošim pedesetak kilovata skupe i nešto manje jeftine struje što naravno nikako ne može biti. HEP je mijenjao satove ili baždario neznam točno, poslije toga se taj sat očito ne radi dobro. Sat se nalazi u ormarićuu hodniku zajedno sa susjedovim satom i mi nemamo pristup jer je ormar zaključan jedino kroz prozorčić možemo očitati stanje. Mene zanima da li sam ja dužan HEP-u prijaviti taj kvar za koji oni očito ne znaju i koje su posljedice ako ne prijavim taj kvar. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
magel odgovoreno: 9. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 9. listopad 2009. Odgovor na Vaše pitanje s pravne strane možete pronaći u Općim uvjetima za opskrbu električnom energijom donesene temeljem članka 29. Zakona o energiji, a citirano glasi Članak 82. (1) Kupac ili proizvođač i opskrbljivač može zatražiti kontrolni pregled mjerne opreme ukoliko postoji sumnja da električnu energiju, odnosno snagu, ne registriraju pravilno. (2) Ako se kontrolnim pregledom utvrdi da je mjerilo imalo veća odstupanja nego što je to prema važećim propisima dozvoljeno, operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava snosi troškove pregleda ili zamjene u slučaju da se radi o mjerilu kupca, u protivnom troškove kontrolnog pregleda snosi podnositelj zahtjeva. To naravno nije sve, jer će HEP zaračunati svu potrošnju ako se utvrdi da ste realno trošili više nego li je brojilo pokazivalo. I to nije sve jer bi Vas recimo mogli prijaviti za neovlaštenu potrošnju električne energije. Zato kad prijavite sumnju u neispravnost mjernog uređaja zahtijevajte da budete prisutni Vi i neki svjedok kako bi se na licu mjesta utvrdilo da s neispravnošću brojila nemate ništa. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
billynik odgovoreno: 9. listopad 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 9. listopad 2009. Hvala na trudu ali iz ovog članka se ne vidi d li sam ja dužan prijaviti HEP-u da pretpostavljam da je sat neispravan. Malo sam googlao ali nisam uspio pronaći odgovor na to pitanje. Pretpostavljam da će oni željeti naplatiti razdoblje u kojem je sat neispravan, vjerojatno na temelju prethodne prosječne potrošnje,jesam li u tom slučaju dužan prihvatiti njihov izračun? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
magel odgovoreno: 11. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 11. listopad 2009. http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/126113.html Članak 80. (1) Kupac ili proizvođač dužan je bez odlaganja o neispravnosti mjerne opreme obavijestiti operatora prijenosnog ili operatora distribucijskog sustava. (2) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je utvrditi neispravnosti u roku od 72 sata od zaprimljene obavijesti, a iste otkloniti u najkraćem mogućem roku. (3) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je u roku od 24 sata pisanim putem obavijestiti opskrbljivača o svim izmjenama mjerne opreme koje utječu na obračun potrošene električne energije. (4) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je o svim uočenim nepravilnostima mjerne opreme, koje utječu na obračun potrošene električne energije kupca, pisanim putem obavijestiti opskrbljivača u roku od 24 sata, koji je dužan izvršiti ispravak obračuna potrošene električne energije i o istome obavijestiti kupca. Članak 81. (1) Kupac ili proizvođač dužan je bez odlaganja obavijestiti operatora prijenosnog sustava ili operatora distribucijskog sustava o uočenom oštećenju priključka, oštećenju ili otuđenju mjerne opreme, uklanjanju plombe ili oštećenju mjernih ormara. (2) Za oštećenje ili otuđenje mjerne opreme, uklanjanje plombe ili oštećenje mjernog ormara ugrađenog kod kupca, odgovara kupac, koji snosi i sve troškove vezane za popravak ili nabavu mjerne opreme, osim ako oštećenje ili otuđenje mjerne opreme nije mogao spriječiti. (3) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je pisanim putem obavijestiti opskrbljivača o svim promjenama na mjernoj opremi uzrokovanih događajima iz stavaka 1. i 2. ovoga članka u roku od 24 sata od uspostave ispravnog stanja. Nadam se da ćete sada pronaći odgovor na Vaše pitanje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 14. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 14. listopad 2009. Premješteno iz trgovačkog prava ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.