Jump to content

Kvar na novom stroju


josipal28

Preporučene objave

Dakle, proljetos smo kupili Candy perilicu rublja sa sušilicom (i platili popriličnu svotu novaca).

Nakon mjesec i pol prvi put zovem ovlašteni servis jer stroj uništava rublje (nekoliko majica uništeno u potpunosti. Radnik uredno dolazi i mijenja neku gumu, te nas uvjerava kako su nam prodali stroj s neispravnom gumom (guma neke druge serije, prevelika...).

Medjutim, nakon nekih dva mjeseca na stroju opet isti kvar: ponovno mi je u nekoliko navrata uništeno nekoliko komada odjeće te ponovno zovem servis (isti). Majstor dolazi i uvjerava me da iako je "simptom" isti kvar nije. No, ipak ponovno mijenja istu gumu. I krivi ovaj put mene jer stavljam previse rublja (radi se o stroju koji pere 6 kg a nas je u kucanstvu troje; dakle nikada masina nije puna...).

Nakon sljedecih mjesec i pol, moj stroj opet uništava rublje, isprva sporadično a sad svaki put kad ga uključim...

 

Moja pitanja su:

Da li da pristanem na ponovno mijenjanje gume i prolazim za dva mjeseca novi ciklus uništavanja? Ili da zatražim (imam li pravo?) novu perilicu?

 

Dakle, jos nesto servis radi do 16 sati, pa ja svaki put kad ga čekam uzimam slobodan dan što nije najjednostavnije...

 

A drugo je pitanje:

Stroj je uništio nekoliko vrijednih komada odjeće (hlače, majice, jaknu...): imam li pravo na neki vid odštete i od koga?!

 

Zahvaljujem unaprijed na odgovorima.

Srdačan pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija