splitska objavljeno: 12. studeni 2009. Dijeli objavljeno: 12. studeni 2009. renault laguna vozilo renault laguna staro 8 godina dao sam na popravak (elektronika?)u ovlašten renault servis dana 25.09.09.vozilo do danas nije popravljeno a i ne mogu utvrditi kvar.svakodnevni izgovori svode se na to da se konzultiraju s zagrebom,pa s ljubljanom da bi zadnja informacija od prije 2 dana da je čak i paris upoznat s tim slučajem.kako je prošlo više od mjesec dana neznam što da radim pa vas ovim putem molim da me upoznate s mojim pravima i obvezama odnosno koja su njihova prava i obveze prema meni. unapred zahvaljujem Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Utjerivaczakona odgovoreno: 15. studeni 2009. Dijeli odgovoreno: 15. studeni 2009. Pravno: Kod kupovine vozila u jamstvenom listu najčešće piše da se obvezuju osigurati servis i rezervne dijelove 10 godina (ne znam da li je tako u Vašem slučaju). Vozilo se dužno porpavit u razumnom roku. Gotovo 3 mjeseca nije razuman rok. Imate opciju uzeti vozilo (i ne platiti im ni kune jer nisu obavili ništa!) i odvesti ga drugom serviseru i opciju da se požalite središnjici Renaulta i zaprijetiti tužbom. Mislim da će ipak lakše otkriti kvar tada Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
splitska odgovoreno: 17. studeni 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 17. studeni 2009. hvala puno.mismo odmah stupili u kontakt s renault u njemačkoj i dobili u roku od 12 sati odgovor da če stupiti u kontakt s renaulum u hrvatskoj i pokušati riješiti naš problem hvala još jednom Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.