Jump to content

Otvaranje obrta - web


The_Economist

Preporučene objave

Pozdrav svima!

 

Prije svega zelio bi reci da sam student koji se sad nalazi u nedoumici.

 

Zelio bih otvoriti obrt preko kojeg bih mogao prodavati reklame na web portalu, e sad me zanima koje su moje obveze?

 

 

Malo sam citao o svemu tome, ali neke mi stvari nisu jasne.

 

Jel moram isplaćivati sam sebi mjesecnu plaću?

 

Što ako poslujm s 0 kn?

 

Inace nalazim se u podrucju od posebne drzavne skrbi i brdsko-planinskom (kazu da za to ima nekih pogodnosti).

 

Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Obrtnik sebi ne mora isplaćivati plaću.Može si akontirati dohodak (podići gotovinu sa svog poslovnog računa ukoliko ima novca,tj.ukoliko mu treba za pokrivanje osobnih troškova i to na način kada hoće i koliko hoće).

 

Ono što jest mjesečna obveza obrtnika prema državi, bez obzira da li je nešto zaradio ili ne, je uplata obrtničkih doprinosa koja je ista za sve obrtnike, a za 2009. godinu oni iznose 1.721,40 kn/mjesečno.

 

PPDS ima olakšice jedino prilikom otvaranja obrta (manji troškovi otvaranja) i prilikom predaje godišnje porezne prijave na dohodak (uvećani osobni odbitak-manje plaćanje poreza).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Ultra,

u jednom starom postu ste naveli neke druge, znatno manje obaveze:

 

 

Mjesečna davanja su:

-150-200 kn za predujam poreza na dohodak (koja možete tražiti kao povrat više uplaćenog, na kraju godine, ukoliko niste ostvarili oporeziv dohodak.

 

Članarina Hrvatskoj obrtničkoj komori, koja se plaća tromjesečno, i iznosi,zavisno od mjesta prebivališta oko 250-350 kn.

 

 

Nigdje niste naveli ovih 1.721,40 kn/mjesečno

 

molim Vas dodatno pojašnjenje jer mi to bitno mjenja stvari...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

damir123 je napisao:

Ultra,

u jednom starom postu ste naveli neke druge, znatno manje obaveze:

 

 

Mjesečna davanja su: