misfit objavljeno: 28. prosinac 2009. Dijeli objavljeno: 28. prosinac 2009. situacija je ovakva: financiramo se iz državnog proračuna, dakle nije neki mutni privatnik i razno. na ovom sam radnom mjestu godinu dana, i u tom razdoblju nema uplata u drugi stup. na početku sam davila oko toga, u računovodstvu su me se riješili nekom pričom o "izvršenim uplatama koje FINA nije obradila". to je bilo u ožujku ili travnju. ugl zanima me je li moguće da osim uplate u drugi stup, nema ni ostalih doprinosa (dakle ni obavezno mirovinsko ni zdravstveno), budući da smo papire na zdravstvenom i mirovinskom predali kad smo počeli radit? A ako se uplaćuju, kako je moguće da Regos ne registrira da neki doprinosi jesu, a neki nisu uplaćeni? Tamo bi se navodno trebale kontrolirati sve uplate od strane poslodavca, zašto nema nikakve reakcije na neuplaćivanje drugog stupa? što uopće mogu poduzeti po tom pitanju? da zovem Regos? tužim poslodavca? kako saznati plaćaju li se ostali doprinosi, ili samo sjeda netto plaća? platne liste ne dobivamo, jednom su nam ih donijeli, to sam mogla ja doma isprintat (računovodstvo u biti nije službeno računovodstvo i tako svašta nešto?). zadnje, mogu li imati problema prilikom podnošenja porezne prijave ili otvaranja porodiljnog (znam da treba ER-1 sa svim uplatama od strane poslodavca)? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
KronicnaStranka odgovoreno: 28. prosinac 2009. Dijeli odgovoreno: 28. prosinac 2009. Postojanje uplata mirovinskog i zdravstvenog osiguranja možete provjeriti u nadležnim ispostavama HZMO odnosno HZZO. Od HZMO možete zatražiti i korisničko ime i lozinku za izravan pristup nekima od Vaših osobnih podataka putem Web-a, npr. evidentiranom stažu. Jedan od češćih razloga za neevidentiranje uplata je da računovodstvo ne dostavlja odgovarajuće obrasce Regos-u, ili ih dostavlja pogrešno upisane. U tom slučaju se uplate ne prosljeđuju na račun korisnika, već ostaju na prolaznom računu Regos-a. Obratite se izravno Regosu radi provjere, može i e-mailom, prilično su uslužni. Nedostavljanje isplatnih listi i/ili ER-1 obrasca može izazvati probleme kod prijave poreza. Ali i Vaša prijava poreznoj upravi da poslodavac možebitno mulja s uplatama može izazvati probleme poslodavcu pa ih na to na prikladan način upozorite. Za početak se obratite poslodavcu službenim putem, pismeno preporučenom poštom ili u urudžbeni ured gdje Vam trebaju udariti štambilj o primitku, i zatražite sve dokumente koje potražujete. Za eventualno daljenje sporenje vrlo je Važno da imate pismene dokaze, i uprava će vjerojatno shvatiti kad tako krenete da im se ne isplati natezati s Vama. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
misfit odgovoreno: 29. prosinac 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 29. prosinac 2009. prvo puno hvala za odgovoru! napravila sam kako ste rekli, što se tiče HZZO-a i HZMO-o sve je bilo u redu. (nisam ni znala za opciju uvida u podatke HZMO-a putem Interneta!) zatim sam zvala Regos, i ispostavilo se da je stvar banalna. naime, u računovodstvu nisu dostavljali R-SM obrasce, tako da su sve uplate u II. stup na privremenom računu Regosa. komentirali su da ne mogu vjerovat da nam u računovodstvu ne znaju osnove svog posla Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
KronicnaStranka odgovoreno: 29. prosinac 2009. Dijeli odgovoreno: 29. prosinac 2009. Ti obrasci dostavljaju se skupno za sve zaposlenike, pa ako nisu dostavljeni za Vas, to znači da uplate u 2. stup nisu sjedale ni drugim zaposlenicima. Napravili ste im uslugu, mogli bi Vam platiti rundu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.