gumbi objavljeno: 6. siječanj 2010. Dijeli objavljeno: 6. siječanj 2010. Kupila sam za trgovinu PCkasu sa taskovim programom. Majka bi mi vodila knjige, al pošto je i ona novija u tome mene samo zanima koje ja papire moram pozakonu držati u dućanu (ne mislim pri tome ugovor o najmu te potvrda o zadovoljenim teh. uvijetima itd.) nego konkretno o knjigovodstvu. Kao otpremnice, primke-zaduženja...ili je meni dovoljan samo program za trgovinu na malo u kojem po mojem saznanju sadrži sve informacije potrebne za inspekciju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 6. siječanj 2010. Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2010. U programu vjerojatno imate mogućnost unošenja primki,izdavanja otpremnica,računa,nivelacije,inventurne liste... što znači da imate knjigu popisa.To je osnovna dokumentacija koju Vam traži gospodarska inspekcija.Osim nje,morate imati Knjigu žalbi,voditi evidenciju o pritužbama,sugestijama kupaca,imati uredne sanitarne knjižice (ukoliko se radi o prodaji prehrambenih proizvoda),deklaracije,uvjerenje o položenoj zaštiti na radu i dr. Što se tiče porezne (financijske) inspekcije, potrebno je voditi sljedeće knjige:URA,IRA,KPI. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
subidubi odgovoreno: 20. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 20. veljača 2010. Hallo! Nadam se da ti je mama po profesiji knjigovođa, jer inače nećeš moći sama voditi knjige....osim ako si paušalista ( što vjerojatno nisi). Dakle-knjigovodstveni servis. Okrutan život. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.