Lorenna objavljeno: 13. ožujak 2010. Dijeli objavljeno: 13. ožujak 2010. Kupila sam jedan proizvod koji nema nekih nedostataka - ni vidljivih ni skrivenih, ali kada sam ga doma isprobala utvrdila sam da mi ipak ne odgovara i odlučila ga zamijeniti jačim - odmah sutradan. Međutim problem je nastao kada sam vidjela da takav ne postoji u prodavaonici u kojoj je prvi bio kupljen, nakon čega sam zatražila povrat novca. Prodavačica je pozvala šefa koji me obavijestio da nemam pravo na povrat novca. Čula sam da postoji nekakvo pravilo po kojem se novac mora vratiti u roku od 7 dana bez da postoji ikakva reklamacija, ali nikako da nađem zakonsku podlogu takvoj tvrdnji - gledala sam Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima. Molim bih što prije pomoć po tom pitanju. Unaprijed zahvaljujem Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.