Jump to content

malo teža zavrzlama s HTV-om


TVpakao

Preporučene objave

Ok, pisala sam ovo pod 'pretplata-odjava', ali me nitko nije doživio, pa sada pišem još jednom zasebno. Ako ne znate što bi mi savjetovali, bilo bi mi drago da mi kažete bar približnu cijenu odvjetničkog savjeta po tom pitanju, pa da idem tražiti.

 

Dakle, ovako je to bilo sročeno:

 

Pozdrav svima!

Imam dosta zeznut problem s neplaćanjem pretplate, sama sam si kriva, ok, ali me zanima postoji li ikakva šansa da se ogradim od plaćanja trodišnjeg duga za pretplatu.

 

Dakle, na prepad me uhvatio inkasator i sklopio ugovor o pretplati 2007. Mislim da sam platila nekih 6 mjeseci i onda prestala, jer jednostavno ne želim izdvajati novac za to, s obzirom na to da sam studentica i živim od majčine obiteljske penzije (ona je pokojna, s ocem nemam kontakta).

 

Tako se to nakupilo do danas, računa, opomena odvjetničkih društava, žutih ceduljica s pošte (nisam nikad pokupila dostavljeno, a pretpostavljam da je imalo veze s HTV-om).

 

Od jeseni 2008. uopće ne živim u tom stanu (glasi na mene) na koji mi stižu računi, sada s uvodi digit. signal, nemam prijamnik za to niti ga namjeravam kupiti.

 

1.Ono što me zanima je - mogu li ja odjaviti TV prije nego podmirim zaostale dugove?

2.Postoji li ikakva opcija zaobilaženja dugova, ili barem zastare, pa da platim u ratama zadnjih 12 mjeseci (ostalo bi trebalo biti u zastari, je li?)Vrijedi li ta zastara i za odvjetničke naknade, koje oni traže u svakoj opomeni koju pošalju?

3.Je li moguće da postoji neki sudski postupak protiv mene, a da ja ne znam za to, jer se nisam obazirala na žute papiriće s pošte?

 

Nadam se da ćete mi dati barem koji koristan savjet.

 

Hvala!

 

-nemarna plavuša-

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako si kao studentica živila na mamin račun a ona je plaćala RTV pristojbu nisi bila dužna plaćati pristojbu pošto si član maminog domaćinstva i tv je mamin.