Jump to content

izračun(visina)mirovine za HVO


dubravko1

Preporučene objave

Zamolio bih da mi neko izračuna koliku bi mogao imati mirovinu,pripadnik sam HVO i ne razumijem se baš u izračune i čekam godinama obećanu mirovinu iz Hrvatske po međunarodnim ugovorima.

 

invalid sam (HRVI) 100% grupa 2. trajno

imam osobnu invalidninu za tu grupu

i dodatak za tuđu njegu i pomoć kategoria(grupa) 3. koji iznosi 367km.

čina nemam

dragovoljac jesam ali sumnjam da se to igdje piše(sem po onom općem pravilu do 6.mjesec 1992g.)

napominjem i to da je u sabiranju invalidnosti navedeno točaka u ukupnom zbroju 200% a nije sve obuhvaćno

također nije PTSP

 

lijep pozdrav

i unaprijed zahvaljujem

 

p.s.

pisao sam ovo isto pod neku tuđu temu ali to je zato jer sam laik u forume.....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Krenimo od pretpostavki:

- da ste RVI BiH a ne HRVI (Hrvatski ratni vojni invalid tj. oštećenje organizma zbog sudjelovanja u obrani suvereniteta RH kao pripadnik OS RH)

- da će vam vještačenjem biti priznata opća nesposobnost za rad i da je uzrok nesposobnosti za rad sto posto u svezi sudjelovanja u ratu tj. ranjavanja i /ili zarobljavanja - logor...

- da će podaci koje ste naveli ( vojnik, bez statusa dragovoljca i bez pripadnosti gardijskim postrojbama ...) biti elementi izračuna

 

tada je iznos koji ćete primati razlika između invalidnine koju primate u BiH i iznosa 4817,68 kn ( tj. 4817,68 minus invalidnina u BiH)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

hvala ne izračunu gosp.đuro :-)

inače ja jesam dragovoljac ali ne pratim previše da li se to negdje uknjižava ili ne,jer kao i većina vojske sam razočaran u mnogo toga.

 

ako mi možete reći,dakle od tih cca.4800 će se odbit osobna invalidnina koja iznosi cca.2000kn a ne i dodatak za tuđu njegu?

to me zanima šta se sve odbija?

po onome kako st vi rekli ispada 4800-2000---2800 kuna

jesam li upravu ili se odbija i dodatak za njegu?