Jump to content

pcm uređaj - T-com


Preporučene objave

objavljeno:

Dakle, još jedna priča o T-comu.Preko 2 godine pokušavamo uvesti ADSL. Nakon čekanja od nekih 8 mjeseci i zivkanja s naše strane jednom tjedno, dobili smo odgovor da ne možemo dobiti ADSL zbog PCM uređaja. Podnijeli smo zahtjev za skidanje tog uređaja, međutim, već godinu dana se po tom pitanju ništa ne događa.

Budući da meni internet treba zbog posla, morala sam uzeti Web'n'walk stick s kojim također konstantno imamo problema. Brzina je 236,5 kbs, što je katastrofalno, ne uspijevam ništa odraditi, dakle, gubim i novce zbog toga.

 

Mogu li ih tužiti i što da više radim da mi skinu taj uređaj?!

 

Zahvaljujem na svakom savjetu!

  • 3 tjedna kasnije...
odgovoreno:

poštovani korisniče dobar-dan,

da li bi bili ljubazni pa post-ali riješenje na ovoj temi jer moje mjesto ima identičan problem? naime, silne zahtjeve skidanja PCM uređaja T-com jednostavno ignorira kao da se nije ništa dogodilo. Zbog tog uređaja nam zna dolaziti do smetnji kod razgovora itd(pa se tu čak krše i zakoni o telekomunikacijama)... Kontaktirali smo i HAKOM, ali i to nije uspijelo riješiti stvar pa nas sad zanima kako i šta dalje... Unsprijed zahvaljujem :-D

  • 7 mjeseci kasnije...
odgovoreno:

Poštovani,

 

i ja vam se javljam sa istim problemom, pa Vas molim da me, ako je moguće, uputite na koji način mogu razriješiti tu zavrzlamu sa T.com-om i PCM uređajem. Živim u Lepoglavi i prije mjesec dana sam poslala zahtjev za uklanjanje PCM urešaja. Dobila sam odgovor da oni trenutno nemaju niti jednu slobodnu "paricu", odnosno da nemaju tehničkih mogućnosti da mi "oslobode" liniju! Bezobrazluk...a mi moramo platiti svaki njihov račun, bez obzira na nisku kvalitetu usluge koju nam pružaju...

Stoga Vas molim da me uputite na koji način i kome se dalje mogu obratiti...

 

Unaprijed zahvaljujem. Ujedno svim "legalisovcima" želim sretnu i uspješnu novu 2011. godinu.

 

Hvala, pozdrav :palac:

  • 1 godina kasnije...
odgovoreno:
Dakle, još jedna priča o T-comu.Preko 2 godine pokušavamo uvesti ADSL. Nakon čekanja od nekih 8 mjeseci i zivkanja s naše strane jednom tjedno, dobili smo odgovor da ne možemo dobiti ADSL zbog PCM uređaja. Podnijeli smo zahtjev za skidanje tog uređaja, međutim, već godinu dana se po tom pitanju ništa ne događa.

Budući da meni internet treba zbog posla, morala sam uzeti Web'n'walk stick s kojim također konstantno imamo problema. Brzina je 236,5 kbs, što je katastrofalno, ne uspijevam ništa odraditi, dakle, gubim i novce zbog toga.

 

Mogu li ih tužiti i što da više radim da mi skinu taj uređaj?!

 

Zahvaljujem na svakom savjetu!

 

Imam identičan problem i molio bih pomoć ! Hvala :)

  • 2 mjeseci kasnije...
odgovoreno:

Kao i ostali koji su pisali o ovoj temi i ja bih se želio riješiti PCM uređaja.

Postoji li kakvo provjereno rješenje, molim Vas , napišite.

Spreman sam i platiti nekakvu razumnu cijenu za pruženu pomoć.

odgovoreno:

Hvala, to bi moglo biti jedno od rješenja. Navodno bi mi to mogao Iskon napraviti jer sam u nekakvoj njihovoj "narandžastoj zoni", što god im to značilo (makar i prije su mi mnogi svašta obećavali, pa kad su stigli do uređaja rekli da ipak ne mogu). Međutim, ja bih se stvarno želio riješiti tog PCM-a, jer bih za novog operatera najradije uzeo Amis. Sa njima su ljudi nekako najzadovoljniji + što bi mi baš bio gušt da mi t-com skine PCM, a ja odem drugima. Makar to njima uopće ne bi bilo bitno.

  • 3 tjedna kasnije...
odgovoreno:
Hvala, to bi moglo biti jedno od rješenja. Navodno bi mi to mogao Iskon napraviti jer sam u nekakvoj njihovoj "narandžastoj zoni", što god im to značilo (makar i prije su mi mnogi svašta obećavali, pa kad su stigli do uređaja rekli da ipak ne mogu). Međutim, ja bih se stvarno želio riješiti tog PCM-a, jer bih za novog operatera najradije uzeo Amis. Sa njima su ljudi nekako najzadovoljniji + što bi mi baš bio gušt da mi t-com skine PCM, a ja odem drugima. Makar to njima uopće ne bi bilo bitno.

 

 

Zanima me da li ste se riješili pcm u međuvremenu jer imam isti problem a rješenja nema na vidiku.

odgovoreno:
Na žalost još nisam.

Hm, i ja sam slala sve moguće zahtjeve i prigovore T-Com-u i HAKOM-u ali odgovor je uvijek isti nema dovoljno parica na centrali, isto mi je ISKON dostupan ali zbog PCM-a ništa.

Čula sam da bi jedino tužba mogla biti rješenje ništa drugo.

odgovoreno:

I mene zanima ako možete dati savjet kako se riješiti PCM- a,probala sam sve i ništa, već imam VIP HOMEBOX ali internet je toliko spor da se čak ne može izmjeriti brzina.

odgovoreno:

pismeno (preporučeno i sa povratnicom ,što čuvate uz kopiju pismena)

od operatera vip tražiti da izvrše potrebne popravke za pružanje ugovorene usluge .

zbog nedostataka imate pravo raskinuti ugovorni odnos .

ako pružatelj usluge ne otkloni nedostatke u primjerenom roku.

  • 3 tjedna kasnije...
odgovoreno:

JA imam isti problem i zao mi je svih ali cu vam reci jednu stvar imam veze u t-comu i rekao mi je da svi koji su na pcm su spojeni zato sto nema napravljenih i izgradjenih parica i da ce se tesko nekoga skinuti sa pcm-a jer deutche telekom neda novce da se izgradi nove centrale.

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija