Jump to content

Obiteljska mirovina


Frankovic

Preporučene objave

Ja bih vas lijepo molila ako bi mi mogli odgovoriti na pitanje,ja sam trenutno studentica i imam obiteljsku mirovinu kao dijete poginulog branitelj međutim upisala sam pad na fakultetu i ako ne upišem ovo godine drugi gubim pravo na mirovinu dali ja kako mogu zamrznuti faks ili dali mogu kako napraviti da još godinu dana primam mirovinu jer planiram dogodine upisati drugi faks? hvala unaprijed

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Težom odnosno dugotrajnijom bolesti (gripa i sl. ne ide) radi koje je uredno izvršavanje studentskih obveza onemogućeno te akademske godine, problematičnom trudnoćom. U Statutu fakulteta/sveučilišta bi se moglo naći pod mirovanjem statusa, a prema Obiteljskom zakonu se smatra vremenom kada student unatoč tome uredno i redovito ispunjava svoje obveze.

I nije baš zgodno se tim igrati ako doista i nije tako, jer bi se i neki drugi ljudi ev. mogli naći u gabuli.

Doduše, upravo ovdje smo imali priliku čuti da ponegdje i sam papirić liječnika opće prakse netemeljen na preporuci specijaliste, služi svrsi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Frankovic je napisao:

... dali ja kako mogu zamrznuti faks ili dali mogu kako napraviti da još godinu dana primam mirovinu jer planiram dogodine upisati drugi faks? hvala unaprijed

Pravo na obiteljsku mirovinu pripada djeci do kraja redovitog školovanja, ali najduže do navršene 26. godine života.

Jedina iznimka koju predviđa opći mirovinski propis je u slučaju da je školovanje prekinuto zbog bolesti, tada imate pravo na obiteljsku mirovinu i koristi se tim pravom za vrijeme bolesti - do navršene 26. godine života, kao i nakon tih godina - ali najviše onoliko vremena koliko je zbog bolesti izgubljeno za redovito školovanje, ako je ono nastavljeno prije navršenih 26 godina života.