Jump to content

Otuđio, priznanje, kazna


Quadro123

Preporučene objave

Molim za savjet.

Tjedan dana nakon što sam otuđio laptop (vrijednost oko 6000kn) iz čiste gluposti dobio sam poziv od krim policije za informativni razgovor na koji sam došao. Dobio sam poziv jer sam naravno bio osumnjičen zbog krađe što sam i priznao uz povrat računala. Zanima me što mogu očekivati na sudu - nisam tražio odvjetnika. Imam 22 godine i odličan sam student, ni sam ne znam što mi je to trebalo, a to učinio iz gluposti i jer netko isti dan meni ukrao mobitel. Vlasnika sam kontaktirao i ispričao sam se te ponudio plaćanje povrata podataka koje sam iz straha izbrisao sa računala. U policiji su mi rekli da ću vjerojatno dobiti uvjetnu kaznu.

 

Zanima me što mogu očekivati na sudu, kakva je uobičajena kazna i trajanje(nemam ranijih prekršaja, nikada kažnjavan).

 

Postoji li mogućnost dodatne novčane kazne?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama