Jump to content

Otvaranje obrta


neaktivni

Preporučene objave

Zaposlenik sam državne tvrtke, i htio bih otvoriti obrt. Diplomirani sam Inženjer Cestovnog Prometa.

Djelatnost koju bi u obrtu obavljao, to je,

- Postavljanje Računalne, Audio i Video opreme u poslovne prostore,

- Prodaja reklamnog prostora na istima,

- Održavanje računalne opreme samo za potrebe obrta,

- Izrada i Održavanje Softvera na ugrađenoj opremi,

- Izrada i Održavanje Internet Stranica odnosno Internet Portala,

- Izradu Audio i Video reklama,

- Kupnja i prodaja robe i usluga.

Sve se obavlja u tranzitu. "Oprema" koju ugrađujem na pojedinim lokacijama koristim u svrhu eksploatacije istih kroz reklame, a ne za daljnju prodaju, isto se nalazi na drugoj lokaciji od prijavljene adrese obrta. Istu opremu održavam samo za potrebe obrta.

 

Može li mi netko reći, kako to sve što sam naveo registirati?

Da li trebam imati određenu stručnu spremu za obavljanje pojedine navedene djelatnosti?

Da li su sve navedene djelatnosti slobodne djelatnosti? Vidio sam u NKD 2007, da postoje skupine djelatnosti, recimo, skupina, 73.1, sadržava, razrede, 73.11 i 73.12. Da li je u postupku osnivanja obrta dovoljno navesti skupinu djelatnosti i na taj način se automatski pokrivaju i sve grupe unutar skupine djelatnosti?

Budući da sam već zaposlen u punom radnom vremenu, da li ja kao takav mogu raditi u vlastitom obrtu?

Kakva je procedura kod plaćanja doprinosa?

 

Unaprijed Zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Šaljem Vam link na detaljna pojašnjenja pojedine djelatnosti:

http://www.dzs.hr/hrv/important/Nomen/nkd2007/nkd2007objasnjenja.pdf

 

Dakle, iz NKD 2007 izaberite sve šifre kojima bi ste se bavili. Nije dovoljno samo odabrati skupinu tj. morate upisati svaki razred posebno.

 

O obrtnicima zaposlenim kod drugog poslodavca u ovom je forumu zaista iscrpno pisano pa prolistajte malo prethodne teme.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju