dare87 objavljeno: 16. ožujak 2011. Dijeli objavljeno: 16. ožujak 2011. Pozdrav, da skratim. Uzeo sam artikl preko eBaya vrijedan 400kn gospoda iz DHLa traže da im platim gotovo 300kn njihovih troškova (famozna JCD), naravno poslali su formular za punomoć. Nakon nekoliko razmjenjenih e-mailova, mojeg zahtjeva da se JCD ne podnosi jer nemaju pravo, prijetnje žalbama HAKOMU, pismima novinama, upravi vodovoda itd. Došao sam do ovog emaila gospođe iz reklamacija. Dobar dan, molim Vas uzmite u obzir činjenicu da carina određuje što će se zadržati na pregledu , ne DHL . Ukoliko pošiljka podliježe carinskog pregledu, izrađuje se JCD bez obzira privatna / pravna osoba ili vrijednost pošiljke. Deklaracija je dokument koji svjedoči da je postojalo carinjenje neke konkretne pošiljke. Skraćeno carinjenje pri DHL uživaju klijenti ( pravne osobe ) sa kojima je to prethodno dogovoreno ugovorno uz priloženu mjenicu , za fizičke osobe takav oblik carinjenja nije moguć. Redovan carinski pregled ( koji koriste svi ostali uvoznici pravne i privatne osobe ) ne zaostale puno brzinom od povlaštenog , a to je jedina razlika između skraćenog i redovnog carinjenja – da naši klijenti što brže nakon dolaska pošiljke u RH mogu manipulirati pošiljkom , a carinska davanja se uplaćuju u nekom predviđenom vremenu. Operativni troškovi i naplata korištenja garancija nemaju veze sa cijenom transporta DHL usluge koja je ( u ovom slučaju ) bila plaćena od strane pošiljatelja, prilikom slanja pošiljke. Više informacija o tim troškovima vjerojatno ste vidjeli u našem pismu koji je prethodilo ovom mailu. Ukoliko ste našli špeditera koji će Vam cariniti pošiljku , molim da nam to javite te njih uputite na dođu po original carinske dokumente kako bi Vam mogli započeti proceduru. Lp, Magdalena Damjanović Odjel reklamacija Sad možda sam ja zbrkao neke pojmove, više neznam ko pije a ko plača. Jel možete pojasniti ko je u pravu i savjetovat što da radim dalje. Lijep pozdrav. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zodax odgovoreno: 16. ožujak 2011. Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2011. E sad, bolje da ti nađeš uvozno izvoznog referenta nego da postavljaš takva pitanja na pravnom portalu jer se prava ne tiče. No, kako sam upoznat s materijom koju navodiš kratka verzija znači - da, u pravu je. Bez obzira što kurirske službe ( DHL, UPS, Fedex,...) imaju posebne uvjete carinjenja - carina RH je ta koja odlučuje što će pregledavati i kako će pregledavati. To ti je kao da iz inostranstva autom dođeš na granicu i carinik te pita imate li što za prijaviti a ti odgovoriš - kupio sam namirnice za kuću. E sad, on može provjeriti da li je to preko 150,00 eura i ako je opaliti ti PDV + ako se radi o nekoj teh.stvari ili nečemu što nije isključivo namirnica ( cipele, torbe, jakne, tv, whatever) na špediciju i carinjenje. I carinici su ljudi pa u 99% slučajeva to neće napraviti. Kad se radi o dostavi kurirskim službama - malo je drugaćije no u principu veći je postotak carinjenja jer se sve i svašta dovozi. Tako da..... evo lijepo ti je žena rekla, mogu ti oni ocariniti a možeš si naći i drugog špeditera, imaš ih po svakom transportnom punktu ( aerodrom, željeznica, luka,....) Samo se prestani natezati jer bih te uputio da se informiraš o cijenama carinskog skladištenja, koje će netko morati platiti, a izgleda da ti je, za sada, paket, još kod DHL-a. Da sam na njihovom mjestu, a da me netko tako tlači jer radi nešto što ne zna, ja bih prepustio sve carinskom režimu pa se ti raspravljaj sa carinom i poreznom upravom oko tarifa, carinskog nadzora i poreza. Mislim da ti je tu prijevoznik ( DHL ) najmanje kriv. I ne, ne radim u DHL.u i nemam nikakvih veza sa njima. Dakle u tvom slučaju: Izvoznik, pošiljatelj - onaj tko ti je poslao robu/uslugu. Prijevoznik - DHL Uvoznik, primatelj - ti. Očigledno je da se radi o nečemu što je carinik procjenio da treba cariniti. Ako žeš skratiti priču, uvjeri se da nećeš imati dodatnih troškova ( carina i troškove skladištenja ) i daj DHL-u neka ti ocarini pošiljku. AKo imaš dodatnih troškova, procjeni da li ti je roba vrijedna i da li možeš dobiti refundaciju od pošiljatelja, pa samo vrati robu. No pošto bi kao uvoznik morao znati šta bi trebao napraviti može se desiti da te se tereti za troškove prijevoza vamo tamo kao i za troškove koje su svi imali po putu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dare87 odgovoreno: 16. ožujak 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2011. Pa znam ja te stvari, to nije sporno. Sporni je račun koji su mi oni poslali. Plačat davanja državi se mora to mi je jasno (pdv i te #OOPS#rije). Problem je što oni inzistiraju na JCD za paket vrijedan manje od 5000kn. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zodax odgovoreno: 16. ožujak 2011. Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2011. Misliš na činjenicu da je roba male vrijednosti? Čuj, to nema veze sa uvoznim postupkom. HR carina je odlučila da se paket MORA uvozno ocariniti. Što za tebe znači da ako odlučiš primiti pošiljku - a.) prepustiš DHL-u da njihova špediterski ured odradi to i naplati troškove b.) nađeš drugoga špeditera i platiš njemu. Da li se JCD ( jedinstvena carinska deklaracija) mora ili ne mora, nije pitanje, ako je uvoz - MORA. Kao i uvozna dispozicija i sve ostalo. Dakle pitanje je da se tebi čini da izrada JCD-a previše košta? A čuj odeš do konkurencije - drugi špediteri i pitaš...mislim da je sve tu negdje jer oni imaju minimalac ( a takva je i vrijednost pošiljke). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dare87 odgovoreno: 16. ožujak 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2011. Mislim li na činjenicu da je roba male vrijednosti? -Za izdavanje JCDa da. Dali izrada JCDa previše košta? -Ne, ne mislim da previše košta. No s obzirom da se JCD na moj paket nebi trebo raditi. Pozivam se na: http://www.carina.hr/Putnici/Postupak.aspx Carinski postupak gdje piše kad se koristi JCD. Ili to više ne vrijedi? Ili ne vrijedi za DHL? U čemu je kvaka, to mi nije jasno. Naravno postoji mogučnost da sam krivo pročitao/shvatio tekst. Zato sam se javio na ovaj forum, ako sam te slučajno uvrijedio zbog toga ispričavam se. Pitanje dalje stoji dali je moguče i kako ih natjerat da mi naplate samo pdv i carinu, ukoliko sam u pravu što se tiće toga. Ako ne nikom ništa vjerojatno ču vratit paket pošiljatelju. P.s. radi se o slušalicama marke WeSC. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dare87 odgovoreno: 16. ožujak 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2011. Pozdrav još jednom, Evo dobio sam odgovor od gospođe u DHLu: Dobar dan, DHL nije poštanska carinska ispostava , već spadamo pod carinarnicu Zračna luka Zagreb 41017 za robni uvoz pošiljaka ne poštanski. Poštanske uvoze radi Hrvatska Pošta u Branimirovoj. Pozdrav, Magdalena Damjanović Odjel reklamacija Mislim da ču ipak odustati od slučaja. Natezati s njima nije vrijedno mojih živaca. Trebaju preimenovat djelatnost u kurirska služba za traženje rupa u zakonu. Imam dvije opcije: 1. platiti što traže ili 2. vratiti pošiljku i tražiti money back. Što sam naučio: izbjegavati DHL, FedEx i slične. Sumnjo sam da su stvari takve, moja greška što sam uzimo preko njih uopče. Ako netko ima ideja neka slobodno javi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zodax odgovoreno: 16. ožujak 2011. Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2011. Problem je da nisi putnik. Radi se u uvozu teh.robe za fizičku osobe, kužiš? Po meni ti je najmanje kriv prijevoznik. Nisu oni odgovorni za to. Ma što bi me uvrijedio? Nisam ni carinik, ni dhl ovac, ni nemam nikakve veze s tim. Ovo sve ostalo tretira zakonska regulativa RH pa je tvoj status kao fizičke osobe takav. Carinik je mogao propustiti paket, no nije...i ti si tu. Šta 'š. Bad luck. Ali ako je netko odgovoran to si ti. Ti si sebe protumačio kao putnika a to nisi. Pozdrav. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Backgemon odgovoreno: 10. studeni 2012. Dijeli odgovoreno: 10. studeni 2012. Pozdrav, vidim da nas je dosta imalo problema s DHL-om pa bi molila za savjet... Naime, zanima me kako izbjeci DHL-ovo zastupanje? Znaci ja se ne protivim placanju carine vec tome da me oni zastupaju. U biti ne zelim im platiti 200 kn za nesto sto mogu obavit sama... Poanta je u tome da oni meni ne daju preuzet posiljku koja je stigla na moje ime dok se posiljka ne carini i dok im ja ne platim zastupanje na carini. To je totalna manipulacija jer oni mogu posiljku poslat i na carinu u split i dopustit mi da se sama zastupam... Ne kuzim ovdje u cemu je kvaka i postoji li neki nacin da se izbjegne njihovo zastupanje??? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ninohr odgovoreno: 10. studeni 2012. Dijeli odgovoreno: 10. studeni 2012. dhl i carina rade po zakonu. Kome ne odgovara postoje izbori i ako bude izabran neka provuce kroz proceduru da se ugasi carina, granice, policija, nek vlada ljubav, moze se skakati po livadama i zobat travu. Ako ti je preskupo odrekni se robe u korist drzave a sljedeci put trazi da ti posalju postom gdje carinik obavi carinjenje ako je potrebno i ako spada pod osobnu uporabu i nema komercijalne vrijednosti Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Backgemon odgovoreno: 10. studeni 2012. Dijeli odgovoreno: 10. studeni 2012. kao sto sam napisala ne protivim se placanju carine vec placanju njima zastupstva. ako rade po zakonu onda ja ne razumin cemu ona odredba da sam mozes cariniti posiljke do 5000 kn za osobnu upotrebu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ninohr odgovoreno: 11. studeni 2012. Dijeli odgovoreno: 11. studeni 2012. kao sto sam napisala ne protivim se placanju carine vec placanju njima zastupstva. ako rade po zakonu onda ja ne razumin cemu ona odredba da sam mozes cariniti posiljke do 5000 kn za osobnu upotrebu? ako želiš "sam" cariniti uputi pošiljku u Branimirovu pa će ti carinik obaviti skračen postupak. Oni samo drže paket u svom carinskom skladištu koje im je dozvolila carina i kojoj odgovaraju da ostane dok se ne obavi postupak. Stranci nude svoje usluge da brzo rjese carinjenje a ako ne želi nek si nadje drugog otpremnika upozoravajući da ležarina košta jer ne rade za kišnicu i dvopek Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.