Vedran_M objavljeno: 6. svibanj 2011. Dijeli objavljeno: 6. svibanj 2011. Molio bih pomoć. Novoosnovano doo za marketinške usluge, prostor u najmu u poslovnoj zgradi (ured), 2 djelatnika. Može li mi netko nabrojati što sve po zakonu treba imati u uredu (grb, naljepnica zabranjeno pušenje, naljepnica imate li račun, prva pomoć, aparat za gašenje požara.....) Zahvaljujem na info, Vedran. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bakreni odgovoreno: 14. svibanj 2011. Dijeli odgovoreno: 14. svibanj 2011. Pa sve ste nabrojili !! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Purple07 odgovoreno: 27. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 27. rujan 2020. (uređeno) Da li boca za gašenje požara, koju se mora redovito servisirati, mora imati račun ispostavljen na ime firme? Imam kod kuće dvije ispravne boce, pa nemam potrebu kupovati još jednu novu, osim ako bi to bila bitna stavka prilikom inspekcije, pa molim odgovor ukoliko netko zna. Također me zanima da li je nužno imati grb istaknut u uredu ili je dovoljan bilo kakav artikal s kockicama i naznakom da se radi o Hrvatskoj? Usput, o ormarićima prve pomoći je također na Internetu teško pronaći neku korisnu informaciju: u trgovinama se nude ormarići tipa I, II i III, te mislim da tip ormara kojega treba imati ovisi o broju osoba koje firma zapošljava, ali ne bih mogla tvrditi. Spremam se nabaviti ormarić tipa III.... uređeno: 27. rujan 2020. od Purple07 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.