Brzaspor objavljeno: 19. svibanj 2011. Dijeli objavljeno: 19. svibanj 2011. 5 suvlasnika u zgradi. Njih 4 želi dogovor oko korištenja zajedničkih prostorija i to na taj način da ih koriste svatko na svom dijelu zgrade. Problem je što jedan ne želi pa me zanima da li je za takve dogovore potrebna 100% tj. svih 5 suvlasnika ili je dosta da je večina za dogovor što je u ovom slučaju 80% suvlasnika? Zgrada će se ubrzo etažirati pa vlasnici stanova žele dogovor potpisati i ovjeriti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
oktavijan odgovoreno: 19. svibanj 2011. Dijeli odgovoreno: 19. svibanj 2011. Htjeli smo zajedničke prostorije prenamjeniti u stan i izdavati ga u korist pričuve itd... Naravno, uvijek je neko protiv i objašnjeno nam je da moraju svi biti suglasni jer je to zajednički dio u kojem svi jednakomjerno participiraju, u biti zadire se u dio njegovog vlasništva??? naravno, mi smo odustali... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
upitnik odgovoreno: 20. svibanj 2011. Dijeli odgovoreno: 20. svibanj 2011. Poslovi redovite uprave Članak 86. Poslovi redovite uprave cijelom nekretninom su osobito: - redovito održavanje zajedničkih dijelova i uređaja nekretnine, uključujući i građevne promjene nužne radi održavanja, - stvaranje primjerene zajedničke pričuve za predvidive buduće troškove, - uzimanje zajmova radi pokrića troškova održavanja koji nisu pokriveni pričuvom, a potrebni su za obavljanje poslova urednoga održavanja koji se ponavljaju u razmacima duljim od jedne godine, - primjereno osiguranje nekretnine, - imenovanje i opoziv zajedničkoga upravitelja, - određivanje i promjene kućnog reda, - iznajmljivanje i davanje u zakup, kao i otkazivanje stanova i drugih samostalnih prostorija nekretnine glede kojih nije uspostavljeno vlasništvo posebnoga dijela, s tim da je dopušteno otkazati najam mjesta u zajedničkoj garaži ili zajedničkom parkiralištu čim nastane potreba bilo kojega suvlasnika za tim mjestom, a uz rok od tri mjeseca, pa makar bilo i što drugo ugovoreno ili zakonom određeno. Iz posljednje alineje citiranih odredaba Zakona o vlasništvu očigledno je da davanje u zakup samostalnih prostorija u suvlasništvu spada u poslove redovite uprave, dakle dovoljno vam je 50,00000000000000000001% suglasnosti. Onaj koji se buni, neka se buni. Samo na suvlasničkom parkiralištu suvlasnici mogu tražiti da oni koriste to parkiralište unatoč prethodnom davanju u zakup. Što se tiče korištenja samih suvlasnika, opet je to redovita uprava, međutim netko će tu biti oštećen i potrebno ga je adekvatno obeštetiti (4 koriste, jedan je izvisio). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Brzaspor odgovoreno: 20. svibanj 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 20. svibanj 2011. Što se tiče korištenja samih suvlasnika, opet je to redovita uprava, međutim netko će tu biti oštećen i potrebno ga je adekvatno obeštetiti (4 koriste, jedan je izvisio). Mislim da se ovaj dio odnosi na moje pitanje. U ovome slučaju koji sam naveo neće nitko izvisiti jer svih 5 suvlasnika bi dobili zajedničke prostorije na svome katu što večini odgovora osim tome jednome kojemu i inaće ništa ne odgovara i uvijek je kontra svih dogovora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
upitnik odgovoreno: 20. svibanj 2011. Dijeli odgovoreno: 20. svibanj 2011. Onda sastavite odluku, potpišite je, dostavite je upravitelju i primjenjujte je. Ovjera kod javnog bilježnika i nije bitna, ali ako bi vas protivnik nekome prijavio, ne bi bilo loše da bude i ovjerena. To nije skupo. U odluci morate imati u zaglavlju tekst koji potpisujete, a u nastavku prije potpisa mora pisati ime i prezime, vlasništvo, veličina vlasništva (u čm-ima i udio u postotcima suvlasništva)OIB i datum potpisa. Na kraju zbrojite ukupni udio suvlasništva potpisanih suvlasnika (mora biti veći od 50%) i to je to. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Brzaspor odgovoreno: 20. svibanj 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 20. svibanj 2011. upitnik je napisao: Onda sastavite odluku, potpišite je, dostavite je upravitelju i primjenjujte je. Ovjera kod javnog bilježnika i nije bitna, ali ako bi vas protivnik nekome prijavio, ne bi bilo loše da bude i ovjerena. To nije skupo. U odluci morate imati u zaglavlju tekst koji potpisujete, a u nastavku prije potpisa mora pisati ime i prezime, vlasništvo, veličina vlasništva (u čm-ima i udio u postotcima suvlasništva)OIB i datum potpisa. Na kraju zbrojite ukupni udio suvlasništva potpisanih suvlasnika (mora biti veći od 50%) i to je to. Veliko hvala na odgovorima i informacijama. Vjerujem da čemo tako i učiniti pa se nadam da ću imati šta i napisati na ovoj temi jer sam siguran da će nekome svaka info. biti od koristi. Hvala još jednom, sve najbolje Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.