Jump to content

Telefonska prodaja


thor666

Preporučene objave

Imaju li pravo firme i pojedinci nazivat moj broj i uvaljivat razno smeće .Prvi put nazvali staru i poslali joj paket :pojas za kralježnicu,uže za preskakivanje i kuhinjsku vagu (1kg=85 dkg tolko o točnosti te kineske nakarade).Paket besplatan ali dostava 99 kuna,ako niste zadovoljni tražite povrat novca za paket ,ali paket je besplatan.

Danas tip iz Varaždina dovezao opet neki masažer naravno besplatno ali dostava 99 kuna,ja ovaj put odbio a on prijeti ovrhom za tu dostavu .Pitam ga od koje je firme paket da znam koga eventualno tužit :ne mogu vam dati ime firme oni će vas nazvati u utorak radi odbijanja tog paketa.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prema mišljenju Ministarstva mora, prometa i infrastrukture koje sam ja dobio, trgovci Vas imaju pravo nazivati telefonski doma i reklamirati Vam svoje proizvode, ali prije toga moraju zatražiti Vaše dopuštenje. Na žalost, Ministarstvo tumači predmetni članak zakona (čl. 107 Zakona o elektroničkim komunikacijama) na način da oni to dopuštenje mogu zatražiti na početku telefonskog razgovora. Efektivno, Vama zazvoni telefon i telemarketinški agent Vas prvo mora zatražiti dopuštenje da nastavi reklamirati svoj proizvod. Umjesto da Vi poklopite slušalicu, zakon Vam dopušta da kažete "ne, hvala" i potom poklopite slušalicu.

 

Ma kako apsurdno izgledalo, takvo je tumačenje posve u skladu s odgovarajućom direktivom EU, s kojom je predmetni zakon usklađen. Na žalost, izgleda da nismo izabrali viši standard zaštite koji direktiva isto tako dopušta (primjenjuje se tuv. "opt-out" umjesto tzv. "opt-in" sustava). Ipak, po mom skromnom sudu je diskutabilno bi li se takvo tumačenje Ministarstva održalo na sudu, jer sam zakon uopće ne definira neke pojmove na kojima se takvo mišljenje Ministarstva temelji, a definicija koju nudi Ministarstvo je logički cirkularna i terminološki nedosljedna.

 

Međutim, nada postoji. Ako ste jednom zabranili nekome da Vas zove, taj Vas ne može zvati opet i ponovo da bi Vas isto pitao. Ja osobno sam "zasukao rukave" i svima koji su me zvali slao pismene zabrane da me dalje zovu, što je - barem se tako čini - urodilo kakvim-takvim plodom: više ne dobivam pozive.

 

Dodatno uz čl. 107. Zakona o elektroničkim komunikacijama, zaštitu Vam pruža i cijeli Zakon o zaštiti osobnih podataka koji - s jedne strane - dopušta da drugi koriste one Vaše osobne podatke koje ste sami objavili (podrazumijeva se, na žalost, da ste podate u telefonskom imeniku sami objavili iako mislim da niti to tumačenje nije čisto i moglo bi se, laički vjerujem, osporiti na sudu), ali - s druge strane - isti Vam zakon dopušta da se naknadno usprotivite obradi svojih podataka u svrhe marketinga.

 

Dakle, ja osobno svakom telemarketinškom pozivatelju uputim pisani zahtjev/zabranu po obadva navedena temelja, a one pozivatelje koji se ogluše na to prijavljujem kako Inspekciji telekomunikacija, tako i Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

 

Svoja sam iskustva iznio na webu, pa ih možete u puno detalja pročitati na ovoj web-stranici.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 mjeseci kasnije...

tsereg je napisao:

Samo da napomenem, nije vezano uz Vaš pitanje, ali sve ugovore koje sklopite na daljinu (telefonom, internetom) imate pravo raskinuti bez ikakvih troškova po sebe unutar nekog kraćeg roka (mislim 7 ili 14 dana) ukoliko taj raskid učinite pismenim putem.

 

A što ako tvrtka ima prostor u kojem se nitko ne nalazi i nema tko zaprimiti zahtjev za raskid ugovora (što se meni dešava ovih dana), bio sam žrtva naivnosti i bolesti tako da sam glupan kupio nešto što nisam trebao. Što sad, kome tužiti tu tvrtku ili kako ih raskrinkati javno jer imam dokaze da uvaljuju bolesnim ljudima smeće koje dobro naplaćuju a ne poštuju odredbe ugovora koje pišu na poleđini.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 godina kasnije...

Dali postoji negdje u Zakonu kakav članak da se mogu pozvati na njega. naime prije nekih par dana putem mobitela neka firma koja se bavi pružanjem usluga reklamiranja i obavještavanja, nakon podužeg razgovora ja sam dala svje podatke jer su ionako dostupni na internetu, misleči kako mi oni moraju poslati ponudu prije nego ja konačno odgovorim da pristajem na njihove uvjete prodaje no desilo se to da su mi poslali račun u kojem piše da sam obavezna platiti jer su me več postavili na svoje stranice i več sam po njihovome korisnik njihovih usluga. Kad sam rekla njihovoj agentici da ja to neču platiti jer sam se prvo i sama htjela informirati o njima, ona je rekla da sam obavezna i da mi ne može raskinuti ugovor na koji sam ja navodno preko mobitela pristala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 9 mjeseci kasnije...
Dali postoji negdje u Zakonu kakav članak da se mogu pozvati na njega. naime prije nekih par dana putem mobitela neka firma koja se bavi pružanjem usluga reklamiranja i obavještavanja, nakon podužeg razgovora ja sam dala svje podatke jer su ionako dostupni na internetu, misleči kako mi oni moraju poslati ponudu prije nego ja konačno odgovorim da pristajem na njihove uvjete prodaje no desilo se to da su mi poslali račun u kojem piše da sam obavezna platiti jer su me več postavili na svoje stranice i več sam po njihovome korisnik njihovih usluga. Kad sam rekla njihovoj agentici da ja to neču platiti jer sam se prvo i sama htjela informirati o njima, ona je rekla da sam obavezna i da mi ne može raskinuti ugovor na koji sam ja navodno preko mobitela pristala.
Mene isto zanima odgovor na ovo pitanje jer imam identican problem. Ako itko moze dati savjet bila bi vrlo zahvalna.
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

coolbranka i tkast,

postoji pravo na jednostrani raskid ugovora u Zakonu o zaštiti potrošača (čl. 72 ako je primljena Obavijest o pravu na raskid, ili čl. 74 ako nije)

v. mingo.hr

 

 

Za zaprimljeni paket, zadnje sam uz jednostrani raskid ugovora preporučio slanje paketa natrag, što jest neki trošak, ovisi o veličini pošiljke i gdje se šalje...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ma da samo kada se radi o dvije pravne osobe onda se ne mozemo opozvati na zakon o zastiti potrosaca jer on vrijedi kada neka firma (pravna osoba) i fizicka osoba sklope ili dogovore prodaju/posao, ali stos e dogada kada firma drugoj firmi preko telefona "proda" maglu, na koji zakon se tada opozvati?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija