Jump to content

Nasljedio nekretninu i porezni dug, što raditi?


Ivan984

Preporučene objave

Poštovani, krajem 2009. nasljedio sam nekretninu od oca (obiteljsku kuću), a na nekretnini je bio teret (založno pravo, porezni dug datira još od 2000.g, bio je obrtnik pa je dopustio da prebace taj dug sa radione na kuću tako da može kredit uzeti na radionu), znači nasljedio sam nekretninu i s njom teret tj. porezni dug od 36000kn. Nezaposlen sam i student i zanima me kojim pravnim radnjama bi eventualno mogao taj dug smanjiti, koliko sam čitao po forumima zastara nije moguća zbog založnog prava. Što mi je činiti? Unaprijed hvala na odgovoru

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Gospodo, hvala što odgovarate, ali pravi odgovor nisam dobio. Felix, ja nigdje nisam napisao da ne želim platiti, već eventualno smanjiti dug, npr. da mi otpišu kamate. On mi je tu nekretninu darovao, nije umro pa da je bila ostavinska rasprava i to sad nije važno, nekretnina je moja i na njoj je teret (založno pravo porezne) pitanje je jel ikako mogu smanjiti dug???Gospodo, hvala što odgovarate, ali pravi odgovor nisam dobio. Felix, ja nigdje nisam napisao da ne želim platiti, već eventualno smanjiti dug, npr. da mi otpišu kamate. On mi je tu nekretninu darovao, nije umro pa da je bila ostavinska rasprava i to sad nije važno, nekretnina je moja i na njoj je teret (založno pravo porezne) pitanje je jel ikako mogu smanjiti dug???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama