anonimno objavljeno: 14. travanj 2006. Dijeli objavljeno: 14. travanj 2006. Prošle godine sam u 7. mj. dobila račun za 6.mj. Iznosio je oko 1000 kn, pri čemu je 700 kn odlazilo na "posebne tarife". Zvala sam jedan noćni show, ali NISAM USPOSTAVILA VEZU. Međutim, obračunato mi je skoro 3 sata razgovora s tim brojem 060 i cifra oko 700 kn. u 8. mj. sam podnijela prigovor protiv toga - faxirala sam ga Telekomu. Nakon par mjeseci isključili su mi telefon s obrazloženjem da nisam platila dug (onih 300 kn sam platila) . ja sam se pozvala na podneseni prigovor, a oni su rekli da ga nisu dobili. ja sam im dokazala da sam prigovor poslala faxom i tražili su da im ponovno uručim taj isti prigovor jer onaj prvotni oni nisu dobili. To je otprilike bilo oko Nove godine. još uvijek mi nisu riješili taj prigovor. Ona žena za šalterom mi je rekla da oni u kompu imaju podatke samo za zadnja 3 mj. To bi značilo da neće moći provjeriti taj sumnjivi poziv od nekoliko sati na koji sam se žalila. E sad ovako: Uskoro se trebam odseliti sa te adrese na kojoj mi je prijavljen telefon. Rješenje povodom žalbe nisam dobilajoš uvijek. Što mogu očekivati, odnosno što mogu poduzeti u svoju korist? drugim riječima, hoće li tu nastupiti nekakva zastara? i mogu li se nekako izvući od plaćanja tog računa? hvala svima na pomoći. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
GaiusI odgovoreno: 14. travanj 2006. Dijeli odgovoreno: 14. travanj 2006. Tu baš i nema puno dobrih vijesti. Korisnici i sa mnogo većim računima (posebno zbog interneta i dialera) morali su u cijelosti podmiriti račun. T-com je ovdje u prednosti i tu Vam po svemu sudeći prigovor neće pomoći. Postoji opravdan prigovor ako je iz Vašeg telefonskog računa vidljivo gdje je greška (npr. višestruki obračun istih stavaka). To će uvažiti. Ali ako toga nema, sa Vašeg tel. broja je taj račun napravljen i vlasnik tog telefonskog broja mora podmiriti dug. Sretan Uskrs ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 15. travanj 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 15. travanj 2006. Hvala, i Vama sretan Uskrs! A znate u čemu je fora? Zadnjih par mjeseci dobivam telefonski račun u kojem u onoj stavci: "Iznos Vašeg nepodmirenog duga iznos"i ... nije ubrojano tih 700 kn. već na zadnja 3 računa taj iznos nije ubrojan. zvala sam prije par mjeseci onaj broj 08009000 i tamo su mi rekli da još uvijek stoji taj dug od 6. mj. prošle godine, a u računu mi ga ne navode. Možda su ga otpisali? s obzirom da nisu u mogućnosti provjeriti taj poziv. (ako u bazi podataka imaju samo zadnja 3 mjeseca). Jel tu nema nekakve zastare? Ili recimo, trebali su mi odgovoriti na taj prigovor u roku nekih mjesec - dva - tri, a već je prošlo 8 mjeseci. što mi savjetujete da radim, jer bih htjela taj broj prepisati na drugu osobu koja će useliti u taj stan, a ne bih joj htjela ostaviti dug za koji više i ne znam postoji li? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.