Jump to content

Hrvatske željeznice priključna karta opomena pred tužbu


anonimno

Preporučene objave

Pozdrav,

Imam jedan problem s prijevozom HŽ-a na relaciji DUgo Selo- Sesvete. Uglavnom ne kupujem priključnu kartu, već ju ili kupim u vlaku ili na blagajni stanice. Kako taj dan nisam stigla obaviti kupnju karte, a u vlaku su se pojavili kontrolori konduktera (koji se nikako ne identificiraju) nisu mi željeli naplatiti kartu po normalnoj cijeni već iznos prema nekim njihovim putničkim tarifama od 308 kuna (inače karta u normalnoj prodaji dođe 8 kn). Sada kako su me zapisali u svoju crnu bilježnicu, ne uručivši mi nikakav zapisnik o tome ili slično, traživši me osobnu (što u pravilu isto baš i ne znam da li su ovlašteni) primila sam opomenu pred tužbu. U njoj su naveli da je kondukter sastavio zapisnik o "neobavljenoj doplati u vlaku i zaračunao 308,00 kn" prema tarifnim odredbama putničke tarife. Moj problem je što sada? Tražila sam te putničke tarife kojim se oni štite da nam tako masno naplaćuju u vlaku, zakone i pravilnike ali u pravilu nisam našla, ništa što bi riješilo moje pitanje. Što da napravim. Ja bih napravila odgovor na tužbu, ali uopće nemam nikakav zapisnik niti ništa na što da se pozovem, nemam i nemogu pronaći nikave zakone o tome ili slične objave. Ako je tko imao problema sa sličnim stvarima molim pomoć. Mislim očigledno da je ovo neka rupa i ja sam upala sada tu.. zato molim POMOĆ!!

 

Hvala, unaprijed

 

P.S. Ako je moguće odgovor što prije imam rok od 8 dana za plaćanje kazne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 godina kasnije...

ispricavam se sto dizem staru temu ali imam gotovo isti problem. imam studentski pokaz i HZ mi vrijedi do podsuseda ja u zapresicu, inace se ne vozim vlakom, u zurbi nisam stigla kupiti prikljucnu kartu, a cijelim putem kondukter nije dolazio i poslije podsuseda usli su ti "kontrolori konduktera", nisu mi htjeli prodati tu prikljucnu te mi oderali kaznu. da li se mogu zaliti na kaznu?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 godina kasnije...

Imam sličan slučaj sada star gotovo tri godine.

Naime, kontrolor putničkog prijevoza zatekao me u putničkom vlaku na relaciji Sesvetski Kraljevac – Dugo Selo a iz smjera Zagreba s pokazom koji vrijedi za ZET i HŽ( pokaz Zet-a i HŽ-a vrijedi na relaciji od Zagreba do Sesvetskog Kraljevca).

Toga dana sam iznimno putovala na spomenutoj relaciji putničkog vlaka iz smjera Zagreba za Dugo Selo. Pokušala sam na blagajni Glavnog kolodvora Zagreb kupiti kartu za relaciju Sesvetski Kraljevac- Dugo Selo, ali jedino što sam mogla za tu relaciju kupiti, kako sam saznala na blagajni, bila je mjesečna nadoplata. Preostalo mi je jedino kupiti kartu za relaciju Gl. kolodvor - Sesv. Kraljevac i na taj način preplatiti pet stanica za navedenu šestu relaciju.

Tada sam sjela na vlak bez doplate za tu stanicu. Kontrolor me zatražio kartu na navedenoj relaciji i ja sam mu pokazala navedeni pokaz. Tada je on uzeo moje podatke te bez mogućnosti da u vlaku kupim kartu po nešto većoj cijeni od karte kupljene na blagajni zapisao kaznu također u iznosu od 308 kuna i 40 lipa.

Drugim riječima kartu nisam mogla kupiti ni od kontrolora ni na šalteru Glavnog kolodvora, ali zato kaznu od nesto vise od 308 kuna mogu.

Taj slučaj je zavrsio na sudu (na kojem sam se pojavila)i odgovor ću dobiti (još nije stiglo konačno rješenje)da sam se trebala javiti kondukteru čim sam nogom kročila u vlak(a ne kad on dođe), da je moja krivica sto nisam citala Narodne novine u kojima taj i ostali zakoni o HŽ-u pišu, da sam mogla izaći iz vlaka u Sesv. Kraljevcu i kupiti kartu gdje me vlak naravno ne bi čekao...

Neslužbeno sam dobila odgovor da je takav postupak protiv mene nelogičan čak i protuustavan.

Pitanje glasi: Kako se troškovi postupka gomilaju, kamate rastu, a osjećaj nepravde i dalje grize ne znam sto dalje raditi?

Žaliti se na Županijski sud ako ima smisla?(pa do Ustavnog)

Ili platiti kaznu (sada + kamate) i zažmiriti na još jednu nepravdu koja se sada tiče mene a sutra ko zna koga? :misli:

Hvala svima na odgovorima!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ono što se radi po tim vlakovima je preslik naše države u malom-totalni kaos. Svaki kondukter ima svoje tumačenje zakona, a onda na to sve dođe kontrolor koji je na moje oči nekoliko puta nije uvažio karte koje je kondukter prodao u vlaku i pisao kazne i prijave ili čak zvao policiju na opće oduševljenje nekoliko stotina putnika koji su se gužvali u dva vagona i došli zbog tog događaja pola sata kasnije doma iako sam put ne traje toliko.

Ja sam trenutno na sudu jer su se slova na mjesečnoj karti izbrisala nakon nekoliko dana zbog lošeg tonera pa se nije vido datum ni broj korisnika isprave. Kartu držim uvijek na istom mjestu i nikada mi se to prije ni poslije nije dogodilo. Da stvar bude smješnija dobio sam potvrdu od samog HŽ-a da sam za taj mjesec kupio kartu. Kako će to završiti ne znam ali da se tamo ne zna ko pije ko plaća definitivno stoji.

I zanima me da li Hrvati baš moraju znati napamet sve zakone iz NN? Pa ako nekom kondukter kaže što učiniti i ovaj to tako napravi kako onda kontrolor može to sve poništiti i pozivati se na neke zakone koje očito ne zna ni djelatnik HŽ(kondukter)? Ovo s priključnim kartama je žešći problem. Kondukteri uredno prodaju takve karte u vlaku koje za kontrolora ne vrijede. Zašto se u ZG na glavnom kolodvoru ne može kupiti karta za bilo koju relaciju već samo sa početnom stanicom u ZG? Dokle će ljudi plaćati nečiju neorganiziranost i šlamperaj?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 mjeseci kasnije...

Bok, javljam se na ovu temu jer imam sličan problem. Naime 13. 03. 2009. Putovali smo moj dečko i ja na relaciji Podsused Stajalište - Zaprešić. Pošto nam godišnja karta vrijedi do Podsuseda koristili smo se njome i maislili smo kupiti priključnu kartu, jer za običnu kartu nismo imali vremena, a bilo nam je jako važno stići na vrijeme. No umjesto konduktera na vlak u Podsusedu ulazi kontrolor i traži nas karte, mi pokazujemo i tražimo priključnu kartu, međutim gospodin nas nervozno traži osobnu i piše kaznu. Nakon toga na kućnu adresu stiže nam kazna. Uložili smo žalbu, ali su nam odbili. Sada su poslali tužbu traže da platimo kaznu i 120 kn kamata. Razmišljali smo o 3 moguća rješenja:

 

1. Da ne primamo nikakvu poštu preporučeno, pa da im se to uredno vraća (dali se to smije i koje su posljedice)

 

2. Da ulažemo žalbe dok slučaj ne ode u zastaru (dali uopće može otići u zastaru?)

 

3. Da im platimo samo tih 307 kn kazne, jer navodno ne provjeravaju iznos uplate, nego samo uplate?

 

Molim vas za pomoć ako itko može dati pravni savijet ili tako nešto...

 

Zahvalna....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija