Jump to content

Nisam dobila rješenje o ovrsi (Vip ovrha)


Blossom

Preporučene objave

Pokušala sam potražiti u prethodnim temama nešto o ovom problemu, ali naslovi nisu baš specifični.

 

Moram negdje istresti svoju frustraciju i pokušati dobiti nekakav savjet.

 

Radi se o ovrsi Vipa, a to sam već i na netu pročitala da se događalo i drugima.

Imala sam ugovor s njima, koji je zbog neplačanja raskinut i zadnje što sam od njih dobila bio je nekakv dopis odvjetničkog društva u kojem je pisalo da su oni preuzeli dugovanje, povečali su dug za nekih 1500kn i zaprijetili ako ne platim da će se dug dalje povećati zbog sudskih troškova itd.

Nakon toga što su mi poslali se nisu javljali ni slali ništa... da bi nakon 4-5 godina došla na blagajnu s karticom tekućeg računa i osramotila se kad je bila odbijena :)

I onda sam u fini saznala da imam nekih 5-6 tisuća kuna duga vipu.

 

Ja bi to i platila nekako, ali me jako ljuti što mi ništa nikada nije poslano, zašto nisam dobila rješenje od suda? :-/ A da ne govorim da je odvratan taj način da ja moram na kasi saznati za blokadu računa, barem je banka mogla poslati obavjest da se ne sramotim. Koliko su me puta tražili da im update-am broj moba i adresu, besramnici!! :D

Stoga nikada nisam ni imala pravo na žalbu od 8 dana?! :-/

 

Ako netko ima bilo kakav savjet ili znate neki takav slučaj napišite nešto, pa makar i da je netko prošao kroz sve to i da je morao šutiti i platiti... :D

Hvala unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija