Jump to content

Raskid ugovora


swand

Preporučene objave

Poštovani

26.12.2011 sam potpisao ugovor na 24 mjeseca sa Optima telekomom. Uzeo sam Optisurf3 paket, flat+telefon+iptv 266kn/mjesecno

Stvar je u tome da cijeli taj paket steka, net brzina pada na 1 mbit/sec, tv smrzava sliku, jedino telefon radi normalno.

Prijavljivao sam kvar i tehnicari su bili 5 puta kod mene, mjenjali opremu, mjenjali parice prema telefonskoj centrali, cak sam (po njihovom zahtjevu) mjenjao cijelu kucnu instalaciju o svom trosku.

Zadnji tehnicar koji je bio mi je rekao da je problem u njihovom sustavu i da mi trenutno ne mogu rijesiti kvar, jer se to desava svima na mojem podrucju i neka se "strpim jos malo".

Mojem strpljenju, nakon 5 mjeseci, je dosao kraj.

Zanima me koje su mi opcije raskida ugovora, bez placanja penala, s obzirom da mi ne isporucuju ugovorom obvezujucu uslugu, tj. isporucuju ju djelomicno.

hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pismeno preporučeni i sa povratnicom (što čuvaš sa kopijom pismena)

operatera obavjestiš o kvaru i da operater ne ispunjava ugovorenu obvezu.

sa operaterom komuniciraj samo pismeno i traži pismene potvrde za otklanjanje kvara ili nalog.

nakon više pismena obavesti (pismeno)operatera da češ raskinut ugovor

sačekaj sedmi mjesec pa češ moči odlučiti (ako raskineš ugovor )dali češ platiti što si dobio popustom ili predviđenu naknadu za preostale mjesece (šta ti je povoljnije )

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija