Jump to content

Opomena za opomene


sveukrug

Preporučene objave

Molim vas za pomoć. Naime, sporim se sa T-mobileom radi opomena (konkretno tri) koje su poslane u roku od 4-5 dana od valute plaćanja.

Rekla sam im da im to neću platiti, jer smatram isto ponašanje lihvarskim i nadasve nepoštenim.

Nakon nekog vremena, dobivam OPOMENU za tri neplaćene opomene (27 kuna) koju fakturiraju u iznosu od 20 kuna uz prijetnju da će isključiti mobitel koji mi služi za obavljanje posla.

E, sada, svi računi sa pripadajućim zateznim kamatama su uredno plaćeni (par spornih računa sa zakašnjenjem od par dana).

Smatram da trošak opomene nije račun, a oni ga tretiraju kao takvog.

 

Žalila sam se, zvala HAKOM, ali svejedno mi nije jasno da li itko može slati opomenu za opomene, po kojem Zakonu, te tko ima pravo nekoga isključiti iz mreže radi neplaćenih 27 kuna opomena (!).

Molim komentar, pomoć, .....neki odgovor.

Nije u pitanju iznos od 27 (47) kuna, u pitanju je princip.

Unaprijed zahvaljujem

uređeno: od sveukrug
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mogu vam ovdje više dati svoj komentar no pravno konkretan odgovor. Nedavno su mi iz t-coma na računa za internet stick koji sam koristio ispostavili i 20 kuna na ime troškova opomene. Svoje račune uredno plaćam, no taj mjesec sam u vrijeme dospijeća bio u inozemstvu na poslovnom putu, i konkretni račun sam platio četiri dana iza roka.

 

I pritom nemam nikakvih problema ni prigovora platiti zateznu kamatu za svoje kašnjenje (koja je najviša dozvoljena kamatna stopa u državi, i upravo divan profit za nula truda), no naplaćivati 20 Kuna za obavijest o kašnjenju od četiri dana je bezobrazluk koji tih nekoliko lipa zatezne kamate diže na više milijuna posto efektivne zatezne kamate.

 

Uredno sam platio račun i pripadajući trošak obavijesti koji mi je stigao te isti dan otišao odjaviti internet stick.

 

Ako su oni spremni na takve bezobrazluke, onda s njima zaista nemam što dalje poslovati. I to mislim da je najbolji pristup. Srećom, konkurenata ima, i nitko vam ne brani da odete k njima. Pa kad to učini nekoliko desetaka tisuća ljudi, vidjet ćemo da li će i dalje misliti da je takav način poslovanja put ka zadovoljnim i trajnim korisnicima.

 

Ako je 20 Kuna bila njihova cijena da izgube kvalitetnog klijenta, i odvedu ga konkurenciji u naručje, nema problema, ja sam platio tu cijenu i miran otišao, pritom siguran da im je cijena dovođenja svakog novog klijenta višestruko veća od bezobrazluka koji su mi naplatili.

 

Poslovanje se od pamtivijeka primarno bazira na poštenju i povjerenju. Nitko ne želi (ako baš nužno ne mora) poslovati s onima za koje doživljava da ga varaju i kradu. Pa tako ni ja. U t-comu su na to drevno načelo očito zaboravili. I za zaboravnost ima svoju cijenu. U mom slučaju su za 20 kuna jednokratno izgubili otprilike 1000 kuna godišnje, koliko sam na godišnjoj bazi trošio putem tog internet sticka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mogu vam ovdje više dati svoj komentar no pravno konkretan odgovor. Nedavno su mi iz t-coma na računa za internet stick koji sam koristio ispostavili i 20 kuna na ime troškova opomene. Svoje račune uredno plaćam, no taj mjesec sam u vrijeme dospijeća bio u inozemstvu na poslovnom putu, i konkretni račun sam platio četiri dana iza roka.

 

I pritom nemam nikakvih problema ni prigovora platiti zateznu kamatu za svoje kašnjenje (koja je najviša dozvoljena kamatna stopa u državi, i upravo divan profit za nula truda), no naplaćivati 20 Kuna za obavijest o kašnjenju od četiri dana je bezobrazluk koji tih nekoliko lipa zatezne kamate diže na više milijuna posto efektivne zatezne kamate.

 

Uredno sam platio račun i pripadajući trošak obavijesti koji mi je stigao te isti dan otišao odjaviti internet stick.

 

Ako su oni spremni na takve bezobrazluke, onda s njima zaista nemam što dalje poslovati. I to mislim da je najbolji pristup. Srećom, konkurenata ima, i nitko vam ne brani da odete k njima. Pa kad to učini nekoliko desetaka tisuća ljudi, vidjet ćemo da li će i dalje misliti da je takav način poslovanja put ka zadovoljnim i trajnim korisnicima.

 

Ako je 20 Kuna bila njihova cijena da izgube kvalitetnog klijenta, i odvedu ga konkurenciji u naručje, nema problema, ja sam platio tu cijenu i miran otišao, pritom siguran da im je cijena dovođenja svakog novog klijenta višestruko veća od bezobrazluka koji su mi naplatili.

 

Poslovanje se od pamtivijeka primarno bazira na poštenju i povjerenju. Nitko ne želi (ako baš nužno ne mora) poslovati s onima za koje doživljava da ga varaju i kradu. Pa tako ni ja. U t-comu su na to drevno načelo očito zaboravili. I za zaboravnost ima svoju cijenu. U mom slučaju su za 20 kuna jednokratno izgubili otprilike 1000 kuna godišnje, koliko sam na godišnjoj bazi trošio putem tog internet sticka.

 

Primjećujem da ste i Vi kao i ja iziritirani njihovim postupkom. Zanima da li oni imaju uporište u zakonu da rade to što rade.

Koliko sam informirana ZOO je iznad njihovih uredbi.

Dakle, što radi pravna država u ovom slučaju?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija