Jump to content

Redovno studiranje i posao?


Plonker13

Preporučene objave

E to pitanje vjerujem zanima mnoge, posebno zbog novog zakona. Ja sam također pokušao doći do toga odgovora, ali do sada ništa službeno nisam uspio pronaći.

Pri upitu na referadi odgovoreno mi je da se to ne može, ali po meni to je samo njihov stav bez službenog uporišta u statutu ili zakonu.

Na isto pitanje našao sam odgovor na ovoj stranici: http://forum.sztvz.hr/archive/index.php/t-698.html, gdje je na isto pitanje ministarstvu dan sljedeći odgovor:

 

"Poštovani! Prema odredbama Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju ("Narodne novine", br.

123/03, 105/04, 174/04) propisano je da su redoviti studenti oni koji studiraju prema programu na punoj

nastavnoj satnici (puno radno vrijeme) za razliku od izvanrednih studenata koji obrzaovni program pohažaju

uzu rad ili drugu aktivnost koja traži specifičan program. Troškove takvog studija u cijelosti ili dijelom snosi

sam student, sukladno općem aktu sveučilišta, veleučilišta ili visoke škole.

Također je odredbama istoga zakona određeno da redoviti studenti imaju prava iz zdravstvenog osiguranja

prava na subvencionirano stanovanje i prehranu te druga prava sukladno zakonu i na njemu utemeljenim

propisima.

Iz navedenog slijedi, da pristupnici koji su zaposleni mogu se upisati na visoko učilište u statusu izvanrednog

studenta. Za daljnje informacije oko upisa upućujemo Vas da se obratite na visoko učilište koje se želi upisati.

S poštovanjem,

Uprava za visoko obrazovanje

Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa."

 

E sad ako nema nigdje službeno da ne možeš, pretpostavljam da onda nema prepreke, ali i da nije dozvoljeno, nije mio jasno kako bi oni to mogli provjeriti?!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 mjeseci kasnije...
  • 2 mjeseci kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.